تمامی سفارشات از شهرستان ارسال می شوند؛ جهت اطلاع از نحوه و زمان ارسال راهنمای خرید را مطالعه کنید

راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

بازدید: 3,326 بازدید
article 15 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

درصورتی‌که قصد خرید چای‌ساز کرکماز را دارید باید بدانید که این شرکت ترکیه‌ای بسته به بودجه‌ای که دارید، مدل‌های مختلف و متنوعی را برای شما تدارک دیده است که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را در بازار ایران و فروشگاه اینترنتی لوازم‌خانگی مرز کالا، باکیفیت کارخانه و گارانتی تضمین اصالت و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

فراموش نکنید که به‌هرحال، در مورد انتخاب محصولات این ریسک وجود دارد که با نمونه‌های استوک و یا کارکرده مواجه شوید. یا در شرایط بدتر یک فروشگاه محصولی مشابه (از برندی چینی درجه چند و…) را به‌عنوان کالای اصلی به شما بفروشد. در تمامی این موارد احتمالاً شما یک مبتدی در تشخیص اصالت کالا هستید. اولین پیش‌شرط برای کنترل کیفی محصولات، بررسی کد ساخت، بارکد و همین‌طور مدل ساخت است. پیش‌ازاین که یک چای‌ ساز یا هر دستگاه برقی و لوازم‌خانگی را خریداری کنید، نام و مدل آن را در اینترنت جستجو نموده و در مورد محصول اطلاعات کافی را جمع‌آوری نمایید.

اگر در مورد انتخاب مدل مدنظر دو دل هستید یا نمی‌دانید که کدام نمونه می‌تواند نیاز شما را برآورده کند، حتماً در این مقاله تا انتها همراه ما باشید. چون قصد معرفی ده مدل از بهترین چای‌سازهای برند کرکماز را خواهیم داشت. این مدل‌ها معمولاً در بازار ایران موجود هستند. هم فروشگاه‌های فیزیکی و هم اینترنتی زیادی نیز اقدام به عرضه آن‌ها می‌کنند.

 

خرید چای‌ ساز کرکماز – ده مدل برتر بازار!

مهم‌ترین ویژگی که این روزها باعث شده برند کرکماز در بازار جهانی بدرخشد، کیفیت بالا و البته قیمت پایین است. برای ایرانیان نیز خرید این محصول و انتخاب یکی از مدل‌های آن مزیت ویژه‌ای خواهد داشت، عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافه بابت واردات! در واقع ترکیه روابط کاملاً مثبت و مسالمت‌آمیزی از لحاظ تجاری با بازار ایران دارد. مرزهای شمال غربی کشور بهترین مسیر ورود محصولات این شرکت است. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که دست مشتریان در انتخاب و خرید چای‌ساز کرکماز کاملاً باز باشد.

الل خصوص این که این شرکت توانسته طیف وسیعی از مدل‌ها را راهی بازار کند و تقریباً مشابه رقبا، در هر رنج و توان کاری یک نماینده را در انتخاب خریداران قرار داده است. نکته مهم در مورد تمامی محصولات ساخته شده توسط این شرکت، بهره‌گیری از متریال استیل ضدزنگ درجه یک خواهد بود.

کارخانه کرکماز یک برند با ملیت ترکیه‌ای بوده که در سال 1972 میلادی تأسیس شد و به‌سرعت توانست روند روبه‌رشد را طی کرده و تولیدات این شرکت صرفاً به مدل‌های چای‌ساز محدود نمی‌شود. بلکه جاروبرقی، کتری، چرخ گوشت، نمک‌پاش‌های کلاسیک، قهوه‌ساز، همزن، رنده، کارد، شیرجوش، بخارپز، تابه‌های استیل ضدزنگ و… نیز در دسته‌بندی محصولات این شرکت قرار می‌گیرد. حال اجازه دهید به بررسی چند مورد از محبوب‌ترین مدل‌های چای‌ساز این شرکت بپردازیم.

چای ‌ساز کرکماز مدل Demkolik A359cheekala korkmaz a359 5 real 300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

نخستین مدل از گزینه‌های خرید چای‌ساز کرکماز، مدل A359 است که توان مصرفی 1600 وات بر ساعت دارد، همراه قوری طراحی شده و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ درجه یک است. قوری نیز از چنین ترکیبی ساخته شده است و شکل و ساختار قرارگیری آن‌ها روی‌هم خواهد بود. این مدل دارای المنت‌های قدرتمند بوده و در کم‌ترین زمان، عملیات جوش آب و دم چای را طی می‌کند.

توان کاری این دستگاه استاندارد بوده و می‌تواند در طول 24 ساعت شبانه‌روز با کم‌ترین میزان مصرف برق چای و آب جوش را برای شما گرم نگه دارد. اگر مدام در محل کار و خانه چای می‌نوشید و به‌نوعی، به آن اعتیاد دارید. خرید یک چای‌ساز می‌تواند مشکل شما را حل کند و حداقل دسترسی به چای را برای شما آسان‌تر سازد.

چای‌ ساز و قهوه‌ ساز کرکماز مدل A353a353 300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

یکی دیگر از پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار ایران که توانی 1600 واتی داشته و توان مصرفی قهوه‌ساز که در کنار چای‌ساز تعبیه شده است 400 وات است با نام کرکماز 353 شناخته می‌شود. این محصول قابلیت گرم نگه‌داشتن آب جوش را دارد و به همراه پنل ال‌ای‌دی و سیستم لمسی می‌توانید به‌راحتی با ظرفیت بالا از آن برای پرکردن 20 فنجان چای استفاده کنید.

برند کرکماز با عرضه این محصول توانست فروش فوق‌العاده‌ای را بخصوص در بازار برندهای آسیایی به دست آورد. محصولات این شرکت تأییدیه‌های CE و استاندارد اروپا را دریافت کرده و حالا کرکماز از هر لحاظ یک شرکت قابل‌اطمینان است. این چای‌ساز نیز دارای همان کیفیت ساخت فوق‌العاده است. هیچ‌کدام از مشکلات محصولات درجه چند چینی در آن وجود ندارد و با یک کالای کاملاً استاندارد روبرو هستیم.

چای‌ ساز کرکماز مدل A332korkmaz demiks turkuazkrom elektrikli caydanlik a332 01 cay makineleri semaver 8473 76 B 1 300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

در بازار خرید چای‌ساز کرکماز، دست شما برای انتخاب مدل‌های متنوع باز است، یکی از بهترین چای‌سازهایی که توسط این برند در سه رنگ عرضه شده است، با نام مدل 332 شناخته می‌شود. توانی 2000 واتی دارد و ظرفیت کتری 1.7 و قوری 1.1 لیتر است. جنس بدنه این مدل نیز مثل دیگر نمونه‌ها استیل ضدزنگ است. مکانیزم کارکرد ساده‌ای دارد و می‌توانید از آن برای گرم نگه‌داشتن چای و آب جوش درست مانند سماورهای برقی قدیمی استفاده کنید.

 

 

چای ‌ساز کرکماز مدل Caytema A331cheekala korkmaz a331 10 real 300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

فروشگاه‌های زیادی در ایران اقدام به عرضه محصولات برند کرکماز می‌کنند که دراین‌بین مرز کالا سعی کرده طیف وسیع‌تری از تنوع محصولات را در نظر بگیرد. این بار مدل 331 از این برند با توان 1600 وات گزینه مدنظر لیست ده‌تایی ماست. این سری نیز از استیل ضدزنگ مقاوم ساخته شده و ظرفیت قوری چای آن حدود 900 میلی‌لیتر است.

محل قرارگیری قوری روی‌هم بوده و ظرفیت کلی کتری نیز 1.7 لیتر است. تنوع رنگی وسیع از جمله اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این سری است. اگر مایل به ست‌کردن آن با دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت خود هستید، دستتان در انتخاب طیف وسیعی از مدل‌ها باز است.

 

چای‌ ساز برقی کرکماز A850 Moderna

cheekala korkmaz a850 1 real 300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

در بین مدل‌های موجود در بازار از برند کرکماز، این سری یکی از مدرن‌ترین گزینه‌هاست. همان‌طور که از نامش مشخص است می‌تواند نیاز شما را حتی در شرایطی که خیلی اهل پرکردن آب جوش و یا نوشیدن چای تازه‌دم نیستید برآورده سازد. در این نسل از یک سیستم تولید حرارت 1600 واتی استفاده شده که ظرفیت قوری آن 0.9 و ظرفیت کتری 1.3 لیتر می‌باشد.

این محصول البته دارای سیستم گرم نگه دارنده بوده و عملکرد صوتی و نشانگر هشدار ال‌ای‌دی نیز روی آن تعبیه گردیده است. در واقع ما با یک مدل پرفروش، باکیفیت و عالی با ظرفیت بالا مواجه هستیم که از نظر قیمتی نیز به‌مراتب نسبت به هم‌رده‌های اروپایی و حتی چینی خود بهتر است. ساختار روهمی و رنگ استیل براق آن نیز جلوه فوق‌العاده‌ای به این محصول داده است.

 

 

چای‌ ساز کرکماز مدل Demtez A369A369 300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

وقت معرفی یک مدل خاص از برند ترکیه‌ای کرکماز است. جایی که تنوع در ساختار به حداکثر رسیده است. توان مصرفی این دستگاه 1600 وات بوده و کشور سازنده آن مثل تمامی محصولات دیگر ترکیه است. حتی کل قطعات نیز برخلاف بسیاری از برندها در ترکیه مونتاژ می‌شود. طراحی کاملاً ارگونومیک دارد و از استیل ضدزنگ با مقاومت بالا ساخته شده است. یعنی به‌هیچ‌عنوان در مقابل اکسید آهن واکنش نشان نمی‌دهد و دچار خوردگی نمی‌شود.

ظرفیت کتری آن 1.6 و ظرفیت قوری 1.1 لیتر است. حول یک محور 360 درجه می‌چرخد و دارای حالت ایمنی با خاموش شدن خودکار است. درب مخصوص قوری نیز به شما اجازه می‌دهد که جلوی تبخیر آب را بگیرید. فراتر از آن در این محصول از یک پنل یک‌مرحله‌ای برای کنترل دستگاه استفاده شده است و با اتصال این چای‌ساز به برق، حرارت‌دهی به آب جوش شروع می‌شود.

چای ‌ساز کرکماز مدل Gusto A336-01a336 262x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

اگر به دنبال خرید چای‌ساز کرکماز باکیفیت ساخت بالا، ظرفیت استاندارد و سبک طراحی بروز هستید، مدل 336 نسخه یک هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. جایی که شرکت کرکماز از توان دو هزار واتی برای کنترل حرارت حاصل از سیستم المنت استفاده کرده و محصول مشابه تمامی مدل‌های دیگر طراحی فول ارگونومیک دارد.

سیستم خاموش‌کردن خودکار دستگاه در حالت پیش‌فرض روشن است و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ یا همان استنلس استیل است. به‌راحتی چای و آب جوش را ساعت‌ها برای شما گرم نگه می‌دارد و ظرفیت کتری آن 1.7 و ظرفیت قوری 0.9 لیتر است. رنگ دستگیره‌ها در این مدل مشکی و جنس بدنه نیز همان ساختار صیقلی، جذاب و یکپارچه استیل است.

چای ‌ساز کرکماز مدل دمکولیک300x300 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

یکی دیگر از مدل‌های خاص شرکت کرکماز که توجه مشتریانی که نیاز به مدل‌هایی با ظرفیت بالا دارند را به خود جلب کرده است، دمکولیک خواهد بود. همان‌طور که تاکنون بارها در مورد محصولاتی که به شما معرفی کردیم صحبت شد، این شرکت در ساخت و طراحی چای‌سازهای خود از استیل مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی استفاده می‌کند. دوام و کارایی استیل ضدزنگ نسبت به دیگر متریال‌ها تا 50 درصد بیشتر است. این محصول دارای کتری با ظرفیت 1.8 لیتر و وزن کلی 1700 گرم است.

محدوده ظرفیت قوری آن نیز حدود 0.7 لیتر بوده و صفحه گرم نگه دارند آن نیز به شما اجازه می‌دهد که چای را برای مدت‌زمان طولانی تری گرم نگه دارید. توان مصرفی این مدل 1500 تا 2000 وات بوده و به دلیل بدنه فوق‌العاده باکیفیت، انتخاب عالی برای کسانی است که احتمالاً مدام دستگاه چای‌ساز آن‌ها متصل به برق و در حال کارکردن است.

چای ‌ساز کرکماز مدل Takchaei کد 347347 300x244 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

اگر مدل‌هایی که معرفی کردیم، تاکنون نیاز شما را برآورده نکرده است، اجازه دهید که کمی پیش‌تر برویم. این بار شرکت کرکماز با معرفی مدلی تحت عنوان 347 توانسته پا را کمی فراتر بگذارد. این مدل 2200 وات توان دارد و باز هم بر اساس همان متریال ثابت و محبوب استیل ضدزنگ ساخته شده است. گنجایش آن 1.7 لیتر بوده و جنس قوری از فلز درجه یک A++ است.

قوری کمی نسبت به دیگر مدل‌ها بزرگ‌تر شده و ظرفیت آن حدوداً 1.1 لیتر است. اگر قصد خرید چای‌ساز کرکماز مدل 347 را دارید، باید بدانید که این سری کمی متفاوت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. در ساخت و طراحی بصری آن از ترکیب رنگ سبز و مشکی و مشکی و قرمز استفاده شده است. فراتر از این موضوع، اهرم کنترلی دما و همین‌طور نشانگر پر یا خالی بودن آب جوش روی کتری نیز روی دستگاه تعبیه شده است.

شاید ظاهر بزرگ‌ترین نقطه عطف این محصول در کنار مشخصات فنی استاندارد و ایده‌آل آن باشد. درهرحال ما با یک مدل کاملاً پرفورمنس بالا، فوق‌العاده و استاندارد مواجه هستیم که از هر لحاظ می‌تواند  نیاز یک خانواده چهارنفره را برآورده کند.

 

چای ‌ساز کرکماز مدل A331-02A331 02 300x167 - راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران

در معرفی و بررسی یکی دیگر از مدل‌های این شرکت و در واقع آخرین عنوان، به نسل 331 سری دو اشاره خواهیم داشت. در راهنمای خرید چای‌ساز کرکماز، مدل‌های متنوعی را به شما پیشنهاد دادیم. این مدل نیز یکی از باکیفیت‌ترین کارهای این شرکت با همان فرم طراحی روی‌هم، ساخته شده از استیل ضدزنگ و البته دارای کتری با ظرفیت 1.7 لیتر و قوری 0.9 لیتری است. تقریباً مشابه مدل قبلی از نسل یک بوده و این بار این گزینه دارای همان صفحه نگه دارنده کتری و البته توان طیف دو هزار واتی است. امکان چرخش در زاویه 360 درجه دارد و محل مخصوص برای نگه‌داری کابل روی این مدل نیز تعبیه گردیده است.

ما با یک چای‌ساز کاملاً استاندارد و باکیفیت روبرو هستیم که از هر لحاظ می‌تواند انتخابی بی‌نظیر باشد.

جمع‌بندی نهایی: کدام مدل بهترین است؟

کیفیت ساخت، مشخصات فنی مناسب، جنس بدنه باکیفیت و البته گنجایش و ظرفیت، از جمله اصلی‌ترین المان‌هایی است که شما در هنگام خرید چای‌ساز کرکماز باید به آن‌ها دقت کنید. از تمامی موارد ذکر شده صرفاً ظرفیت و مشخصات فنی و امکانات جانبی گزینه‌هایی است که شما باید خودتان آن‌ها را بررسی کرده و یک گزینه نهایی را انتخاب کنید.

البته که در پاسخ به این سوال نخست باید نیازسنجی را از خودتان شروع کنید. ما نمی‌توانیم دقیقاً به شما یک مدل خاص پیشنهاد دهیم. اما لازم به ذکر است که حتماً باید این دسته از محصولات را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در حال حاضر مجموعه مرز کالا باعرضه مستقیم انواع محصولات برندهای موفق و برتر آسیایی و اروپایی، به شما امکان انتخاب و خرید چای‌ساز کرکماز در نسل‌های متنوع را می‌دهد. مبتنی بر این موضوع، می‌توانید هرکدام از سری‌ها که می‌خواهید را سفارش داده و از امکان پرداخت درب محل این فروشگاه نیز استفاده کنید. تمامی محصولات عرضه شده توسط مرز کالا دارای گارانتی تضمین اصالت و کیفیت هستند و خدمات پس از فروش آن‌ها نیز نشان دهند حسن‌نیت و فعالیت بر پایه اعتماد این فروشگاه است.

کم‌ترین حاشیه سود، ارسال سریع از انبار مرکزی، گارانتی شرکتی و همین‌طور طیف وسیع محصولات از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید از این فروشگاه است.

دسته بندی راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “راهنمای خرید چای ‌ساز کرکماز در بازار ایران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرامی مرزکالا
پشتیبانی آنلاین مرزکالا
ارسال پیام از طریق واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت