تمامی سفارشات از شهرستان ارسال می شوند؛ جهت اطلاع از نحوه و زمان ارسال راهنمای خرید را مطالعه کنید

صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

بازدید: 167,075 بازدید
article 14 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

درصورتی‌که به‌تازگی یکی از دستگاه‌های سرخ‌کن شرکت فیلیپس را تهیه کرده‌اید و این مدل کد 9270 است، پس نیاز به آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 خواهید داشت. در این آموزش به بررسی تمامی المان‌ها، دستورات و کارکردهای این دستگاه می‌پردازیم. برخلاف برخی مدل‌های قدیمی، این بار از نمایشگر دیجیتال روی این سری استفاده شده است. با استفاده از این نمایشگر که دکمه‌های شبه لمسی نیز دارد، می‌توانید دستورات را از این طریق به دستگاه ارجاع دهید. البته دقت داشته باشید که این مدل امکان سرخ کردن بدون روغن را نیز دارد که یک ویژگی فوق‌العاده و انحصاری شرکت فیلیپس است.

در صورتی که مایل به یادگیری نحوه آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 هستید، در ادامه به طور کامل و تفصیلی دراین‌خصوص توضیحات موردنیاز را به شما شرح می‌دهیم.

Airfryer فیلیپس تنها Airfryer با فناوری منحصربه‌فرد Rapid Air برای سرخ کردن است، غذاهای موردعلاقه شما با روغن اضافه یا بدون روغن و تا 90 درصد چربی کمتر سرخ می‌کند. شما می‌توانید دستورالعمل‌های پخت و نحوه استفاده از این دستگاه را نیز با استفاده از برنامه NutriU بیاموزید.

1 300x252 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

آموزش دکمه‌های سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

برای این که بتوانید طرز کار این سرخ‌کن را بیاموزید، نخست لازم است که در مورد کلید های آن بدانید. هرکدام از این دکمه‌ها یک کاربرد دارند که ما آن‌ها را با حروف لاتین به شما معرفی می‌کنیم. در نهایت یک سری اجزا نیز روی این دستگاه وجود دارد که هرکدام از آن‌ها در آموزش ما، نام منحصربه‌فرد خود را خواهد داشت. درصورتی‌که مایل به استفاده از آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 هستید، لازم است که این پیش‌نیازها را بدانید.

  • A دکمه افزایش دما2 300x169 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270
  • B دکمه کاهش دما
  • C دکمه منو
  • D منوهای از پیش تعیین شده
  • دکمه روشن/خاموش E
  • F دکمه کاهش زمان
  • دکمه افزایش زمان
  • H نشانگر زمان
  • صفحه‌نمایش
  • J نشانگر دما
  • 2 نشان MAX
  • 3 سبد
  • 4 دکمه آزادکردن سبد
  • 5 تابه
  • 6 سیم برق
  • 7 خروجی هوا
  • 8 ورودی هوا

همان طور که در تصویر بالا می بینید، هر کدام از این دکمه ها یک کاربرد دارند که در لیست بالا به شما توضیح دادیم. حالا اجازه دهید برای اولین بار دستگاه را روشن کنیم. فرض را بر این می گیریم که شما اولین بار است دستگاه را راه اندازی می کنید.

  1. تمام مواد بسته‌بندی را بردارید.
  2. هرگونه برچسب یا برچسب (در صورت وجود) را از دستگاه جدا کنید.
  3. همان‌طور که در قسمت نشان‌داده‌شده است، قبل از اولین استفاده، دستگاه را کاملاً تمیز کنید

در دفترچه این دستگاه برای طبخ هر خوراکی یک دمای مشخص در نظر گرفته شده است. می‌توانید به آن مراجعه نموده و بسته به نوع طبخ خود، یخ‌زده، سبزی‌ها، گوشت و ترکیب آن‌ها رنج دمایی و البته رنج حرارتی را مشخص کنید. دقت داشته باشید که نیازی نیست در هنگام پخت انواع خوراکی‌ها روغنی به دستگاه اضافه کنید. در آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 در این مورد البته بیشتر توضیح خواهیم داد.

آماده‌سازی سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270  برای استفاده

دستگاه را روی مکانی ثابت، افقی، تراز و مقاوم در برابر حرارت قرار دهید.

توجه داشته باشید

  • از قراردادن چیزی در بالا یا کناره‌های دستگاه خودداری کنید. این می‌تواند اختلال ایجاد کند
  • جریان هوا و نتیجه سرخ کردن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
  • دستگاه عامل را نزدیک یا زیر اشیایی که ممکن است خراش ایجاد کنند قرار ندهید
  • دوشاخه را قبل از پختن جدا نکنید.

آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

پیش‌ازاین گفتیم که این دستگاه بدون نیاز به روغن‌کار می‌کند. دقت کنید که تابه را با روغن، چربی سرخ‌کردنی پر نکنید. فراموش نکنید که پیش‌ازاین هم در آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 در مورد عدم نیاز به روغن صحبت کردیم، البته این بدان معنی نیست که طبخ دقیقاً شبیه به چیزی که شما با روغن مصرف می‌کنید باشد.

سطوح داغ را لمس نکنید. از دستگیره استفاده کنید. ین دستگاه فقط برای مصارف خانگی است، این دستگاه ممکن است هنگام استفاده برای اولین‌بار مقداری دود تولید کند. این طبیعی است. برای استفاده از این سرخ‌کن شما نیازی به‌پیش گرم‌کردن ندارید.

دستگاه را به برق متصل کنید. دقت کنید که برق شما نوسان نداشته باشد.

ماهیتابه با سبد را با کشیدن آن از دستگاه خارج کنید.

4 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

مواد را داخل سبد بریزید. بهتر است میزان را بر حسب علامتی که در تصویر زیر مشخص شده است تنظیم کنید. در غیر این صورت دستگاه ممکن است به‌مرور دچار مشکل شود.

5 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

این سرخ‌کن می‌تواند طیف وسیعی از مواد را آماده کند. در دفترچه این دستگاه در یک جدول، توضیحات در مورد نحوه و میزان استفاده از اقلام خوراکی توضیح داده شده است. از مقدار مشخص شده در بخش «جدول غذا» تجاوز نکنید یا آن را بیش از حد پر نکنید

فراتر از علامت “MAX” که در تصویر نمایش داده‌ایم، دستگاه را پر نکنید. اگر می‌خواهید مواد مختلفی را به طور هم‌زمان تهیه کنید، مطمئن شوید زمان پخت درستی را انتخاب کرده‌اید.

ماهیتابه را با سبد دوباره داخل سرخ‌کن هوا قرار دهید.

6 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

هرگز تابه را بدون سبد در آن استفاده نکنید. تابه یا سبد را در حین استفاده و تا مدتی پس از آن لمس نکنید، زیرا بسیار گرم می‌شود.

دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا دستگاه روشن شود.

7 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

دکمه افزایش یا کاهش دما را فشار دهید تا موارد موردنیاز را انتخاب کنید.

8 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

برای انتخاب زمان موردنیاز دکمه زمان را فشار دهید.

9 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

برای شروع فرایند پخت، دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.

10 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

در طول پخت، دما و زمان به طور متناوب نشان داده می‌شوند. آخرین دقیقه پخت بر حسب ثانیه شمارش معکوس می‌شود.

در حین پخت، اگر می‌خواهید زمان پخت یا درجه حرارت را تغییر دهید، دکمه بالا یا پایین مربوط به هر کار را فشار دهید. برای توقف فرایند پخت، دکمه روشن/خاموش را فشار دهید. برای ازسرگیری پخت‌وپز برای ادامه فرایند پخت، دکمه روشن/خاموش را دوباره فشار دهید. هنگامی که ظرف را بیرون می‌آورید، دستگاه به طور خودکار در حالت مکث قرار می‌گیرد. فرایند پخت‌وپز با قراردادن ظرف و سبد ادامه می‌یابد. برای تغییر واحد دما از سانتیگراد به فارنهایت یا روش دیگر در سرخ‌کن خود، دکمه بالا و پایین دما را فشار دهید. اگر ظرف 30 دقیقه زمان پخت موردنیاز را تنظیم نکنید، دستگاه به دلایل ایمنی به طور خودکار خاموش می‌شود.

تکان دادن غذاهای درون سرخ‌کن

برخی از مواد نیاز به تکان دادن یا چرخاندن در نیمه زمان پخت دارند، می‌توانید لیست این غذاها را در دفترچه بررسی کنید. برای تکان دادن مواد، ظرف را با سبد بیرون بیاورید، آن را روی یک صفحه کار مقاوم در برابر حرارت قرار دهید، درب آن را بلغزانید و دکمه مربوط به سبد را فشار دهید.

بعدازاین که کارتان تمام شد، سبد را در ماهیتابه قرار دهید و دوباره آنها را داخل دستگاه بازگردانید. اگر تایمر را روی نیمی از زمان پخت تنظیم کنید و صدای زنگ تایمر را شنیدید زمان تکان دادن یا چرخاندن مواد است. مطمئن شوید که تایمر را به حالت اولیه بازنشانی کردید.

وقتی زنگ تایمر را می‌شنوید، زمان پخت سپری شده است.

می‌توانید فرایند پخت‌وپز را به‌صورت دستی متوقف کنید. برای این کار دکمه On/Off را فشار دهید.

تابه را بیرون بیاورید و بررسی کنید که آیا مواد آماده هستند یا خیر. برای حذف مواد کوچک (مثلاً سیب‌زمینی سرخ شده)، سبد را از تابه خارج کنید، ابتدا درب را بلغزانید و سپس دکمه آزادکردن سبد را فشار دهید.

11 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

پس از فرایند پخت، تابه، سبد، محفظه داخلی و مواد داغ هستند بسته به نوع مواد موجود در سرخ‌کن، ممکن است بخار از تابه خارج شود و شما گاهی بوی عجیبی استشمام کنید. محتویات سبد را در یک کاسه یا روی یک بشقاب خالی کنید. بهتر است این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهید، چون ممکن است روغن داغ در کف تابه باشد و بعد از مدتی به آن بچسبد.

انتخاب حالت گرم نگه‌داشتن سرخ‌کن اچ دی 9270

دکمه منو را که نماد گرم نگه‌داشتن است و چشمک می‌زند فشار دهید.

12 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

برای شروع حالت گرم نگه‌داشتن دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.

13 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

تایمر نگه‌داشتن گرم روی 30 دقیقه تنظیم شده است. برای تغییر زمان گرم نگه‌داشتن (1 تا 30 دقیقه)، دکمه کاهش زمان را فشار دهید. البته به این موضوع دقت کنید که دما را نمی‌توان در حالت گرم نگه‌داشتن تغییر داد.

برای توقف موقت حالت گرم نگه‌داشتن، دکمه روشن/خاموش را فشار دهید. همین‌طور به جهت ادامه دادن در حالت گرم نگه‌داشتن، دکمه روشن/خاموش را دوباره فشار دهید. برای خروج از حالت گرم نگه‌داشتن، دکمه روشن/خاموش را برای مدت طولانی فشار دهید.

اگر غذایی مانند سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده در طول حالت گرم نگه‌داشتن تردی زیادی از دست بدهد،

یا با خاموش‌کردن زودتر دستگاه، زمان گرم نگه‌داشتن را کوتاه کنید یا بهتر است کلاً این کار را برای سیب‌زمینی‌ها انجام ندهید.

آشپزی با پیش تنظیم حالت اتوماتیک در سرخ‌کن فیلیپس 9270

دکمه Menu را فشار دهید. دکمه و نماد مربوط به غذای یخ‌زده چشمک می‌زند. را فشار دهید دکمه منو هرچند وقت یکبار که از پیش تنظیم موردنیاز شما چشمک می‌زند.

14 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

15 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

وقتی نماد روی این حالت قرار می‌گیرد که در تصویر قبلی مشاهده می‌شود، لازم است که دکمه روشن و خاموش یا توقف را انتخاب کنید.

استفاده از دیگر حالات و برنامه‌های پخت سرخ‌کن 9270

در طول فرایند پخت، دکمه روشن/خاموش را برای مدت طولانی فشار دهید؛ فرایند پخت‌وپز را متوقف کنید. سپس دستگاه در حالت آماده‌به‌کار قرار می‌گیرد. دکمه روشن/خاموش را دوباره فشار دهید تا دستگاه روشن شود.

16 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

مانند تصویر بالا، دکمه منو را هرچند وقت یکبار که از پیش تنظیم موردنیاز چشمک می‌زند فشار دهید. برای شروع فرایند پخت، دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.

17 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

مجدداً بر اساس چیزی که در تصویر بالا قابل‌مشاهده است، باید دکمه راه‌اندازی را لمس کنید. در این حالت دستگاه همه چیز را اتوماتیک تنظیم می‌کند. مثلاً در تصویر بالا ما نماد را روی حالت پخت گوشت مرغ قرار دادیم که با آیکون ران مرغ قابل‌مشاهده است. همین‌طور می‌توان دستگاه را روی حالت پخت استیک، سبزی‌ها، یخ‌زدایی و… نیز قرار داد. دقت کنید که در این وضعیت، نخست دمای موردنیاز بر حسب فارنهایت یا سانتی‌گراد بسته به پارت نامبر دستگاه و سپس مدت‌زمان موردنیاز برای طبخ انتخاب می‌شود. شما در این حالت نمی‌توانید چیزی را تغییر دهید.

نظافت و تمیزکردن سرخ‌کن فیلیپس مدل 9270

دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود، دوشاخه را از پریز جدا کنید و اجازه دهید دستگاه خنک شود. تابه و سبد را بردارید تا سرخ‌کن هوا سریع‌تر خنک شود. چربی یا روغن ریخته شده را از کف تابه دور بریزید. تابه و سبد را در ماشین ظرفشویی بگذارید، در غیر این صورت می‌توانید با آب داغ و مایع ظرفشویی و یک اسفنج نرم و معمولی به‌راحتی عملیات شستشو را خودتان انجام دهید. لازم نیست که به سراغ اسکاچ بروید.

ماهیتابه را با پلاگین لاستیکی در ماشین ظرفشویی قرار دهید. لاستیک را جدا نکنید. اگر بقایای غذا به ماهیتابه یا سبد چسبید، می‌توانید آنها را در آب داغ خیس کنید و مایع ظرفشویی به مدت 10-15 دقیقه درون آن بریزید. خیساندن بقایای غذا را شل می‌کند و حذف آن را آسان‌تر می‌کند. حتماً از مایع ظرفشویی استفاده کنید که می‌تواند روغن را زودتر حل کند. گر روی تابه یا سبد لکه‌های چربی وجود دارد و شما نتوانسته‌اید آنها را با آب داغ و ظرفشویی پاک کنید مایع، از چربی‌گیر مایع استفاده کنید.

در صورت لزوم، بقایای مواد غذایی چسبیده به المنت حرارتی را می‌توان با یک‌پارچه تمیز کنید. قسمت بیرونی دستگاه را با یک‌پارچه مرطوب پاک کنید.

المنت حرارتی را با یک برس تمیزکننده تمیز کنید تا مواد غذایی از بین برود.

18 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

داخل دستگاه را با آب داغ و مواد غیر ساینده مانند اسفنج تمیز کنید.

19 300x164 - صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270

جمع‌بندی نهایی

بر اساس مقاله‌ای که در این پست سایت مرز کالا، تحت عنوان آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 خواندیم، حالا شما می‌توانید به‌راحتی از این دستگاه برای طبخ انواع خوراکی‌ها بدون روغن استفاده کنید. این سرخ‌کن در حال حاضر یکی از بهترین و بروز ترین تکنولوژی‌های شرکت‌های ژاپنی در صنعت لوازم خانه و آشپزخانه است. همان‌طور که اشاره شد. به دو طریق شما می‌توانید این دستگاه را برنامه‌ریزی کنید. حالت اول تنظیم دما و مدت‌زمان موردنیاز است که بر عهده خودتان خواهد بود. این مناسب زمانی است که دقیقاً می‌دانید دستگاه در چه مدت‌زمانی می‌تواند یک خوراک را کاملاً بپزد. درصورتی‌که دراین‌خصوص چیزی نمی‌دانید در یکی از قسمت‌های آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270، در مورد نحوه استفاده از منوهای آماده هم صحبت کردیم.

در منوی آماده این دستگاه شما می‌توانید طبخ خودکار و تنظیم دمای اتوماتیک را انتخاب کنید. در این وضعیت دما، حرارت و نوع پخت مشخص می‌گردد.

کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 بسیار ساده است، صرفاً شما باید کارکردن با چند کلید را بیاموزید. برای تهیه سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270 با گارانتی شگفت انگیز سبز آسامال می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آسامال مراجعه نمایید.

 

دسته بندی راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

61 پاسخ به “صفر تا صد آموزش کار با سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270”

    1. برای سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۲۹۷۰ در play store نرم افزاری هست که انوع پخت غذاها رو با دستگاه آموزش میده اما متاسفانه پیام میده برای کشور شما امکان دانلود نیست. امان از این حکومت دیکتاتور آخوندها! …

      1. من این دستگاه رو خریدم و اتفاقا این نرم افزار رو هم نصب کردم و لیست کشورهایی که میشد انتخاب کرد رو دیدم. ولی حرفم اینه باید به جای حرف مزخرف و احمقانه ای که از روی ساده لوحی می‌زنید، باید بگید حکومت دیکتاتوری یهودی هلند چقدر وقیح و غیرانسانی هستند که کشورهای دیگه دنیا رو آدم حساب نمی کنند. باید به اونها بتونید نه ایران زیبای ما

        1. دوست من سلام-اتفاقا فرمایشددوست مشترکمان کاملا صحیح است ، دانلود برنامه از پلی استور ناممکن است ، اصولا پلی استور فیلتر شده و دانلود هر برنامه ای با مشقت زیاد همراه است و مقصر کشور هلند نیست ، مقصر خودمانیم –

      2. من به راحتی نرم افزار پیشنهادی دستگاه رو نصب کردم ولی همه دستوراتش زبون اصلیه
        اگر انگلیسی بلدید میتونید ازش استفاده کنید
        در ضمن تونستید چند تا مقاله انگلیسی هست در مورد امنیت فضای مجازی در کشورها مخصوصا کشور های اروپایی و آمریکایی بخونید یکم شاید 😏🤭

    1. دستگاه خوبه ولی آموزش غذاهای مختلف هم بود…. بوسیله دستگاه خ
      خوب میشد
      آموزش هر غذا همرا با یاد دادن علامتها و مخصوصا فارنهایت و سانتیگراد و ….

      1. سلام خسته نباشید ،میبخشید یک سوالی داشتم سرخ کن منم همین برند هستش ،میشه داخل محفظه کاغذ روغنی گذاشت و مواد غذایی بریزم داخلش و بپزه؟خطری نداره ؟ و اینکه چقد روغن باید بزنم ؟ممنون

    2. سلام بعد از تمام شدن زمان سرخ شدن دوباره دستگاه با زمان متفاوت شروع بکار میکند ودستگاه خاموش نمیشود ایا نیاز یه تنظیم دارد یا دستگاه خراب است

      1. سلام
        روی دسته یک شاسی هست که به آرامی با انگشت شست فشار دهید و سبد را به سمت بالا بردارید مواظب باشید که سبد اصلی زمین نیفتر و روی میز یا .. این کار را انجام دهید

  1. از نحوه سرخ بعضی مواد اصلا راضی نبودم مثل سیب زمینی و بادمجان گوشه ها می سوزد و وسط سیب زمینی خام است وبوی سیب زمینی خام باقی می ماند وحالت لاستیکی می شود فقط برای موادی خوب است که باف تشان ابدار باشد مثل کدو و سوسیس

    1. سلام ،بعد از روشن کردن و دادن برنامه ، مانیتور خاموش شد و دیگه روشن نشد، نمی دونم مرحله پخت تو این حالت ادامه داشت یا نه، ولی هر کاری کردم دیگه مانیتور روشن نشد

      1. سلام من بادمجون و گذاشتم سرخ شه بعد از چند دقیقه خاموش شد دیگه دستگاه روشن نشد ممنون میشم راهنمایی کنین

      2. رابط های دو رنگ بگیرید. فکر کنم بهش سرامیکی میگن. معمولی ها تحمل دمای بالا نداره و ذوب میشه . برای من هم این اتفاق افتاد، سر سه شاخ سیم آب شده بود. رابط رو عوض کردم، خوشبختانه درست شد

    2. سلام. بلد نیستی استفاده کنی . وگرنه سیب زمینی سرخ کرده اس صد درصد عالی و تضمینی خوشمزه و ترد میشه.

        1. سلام.. برای سیب‌زمینی من بعد از خلال کردن، با ادویه و یکی دو قاشق روغن مخلوطشون میکنم و چند دقیقه ی اول با دمای پایین میزارم مثلا ۱۵۰ درجه.. و چند دقیقه ی بعد رو با ۱۸۰ میزارم که در نهایت ترد تر بشه.. مدت زمان پخت هم به حجم سیب‌ها بستگی داره.. البته با توجه به اینکه حین پخت میتونی امتحانشون کنید، زمان و درجه حرارت روهم میتونید تغییر بدید تا نتیجه ی دلخواه رو داشته باشید. موفق باشید.

        1. سیب زمینی رو باید خلال کنید بعد در ٱب جوش نیم پزش کنید با نمک و زردچوبه,بعد بگذارید توی سرخ کن فوق العاده میشه

    3. من تازه این دستگاه رو خریدم. سیب زمینی سرخ کردم که سفت مثل لاستیک شد و بادمجان و کدو سرخ کر دم که اونها هم سفت شد ن و خشک شدن جوجه هم درست کردم متاسفانه اون هم سفت شد. هر چیزی که درست میکنم آبش کشیده میشه وخشک میشه 😔😔😔😔اگر کسی میدونه که باید چکار کرد که غذا خشک نشه لطفا راهنمایی کنه ممنون

      1. سلام دفترچه راهنمايى براى طبخ غذاهاى مختلف و علامتهايكه روى دستگاه هوا پز فيليپس مدل HD9270 رو از كجا ميشه خريد

    4. باید ابتدا با دمای ۱۶۰ یا ۱۷۰ بیست دقیقه انرا حرارت دهید و سپس دما را بالاتر ببرید تا مغزپخت شود. والا درون آن کمی خام میشود و سطحش میسوزد.

  2. با سلام.تفاوت ۹۲۷۰/۹۱ و ۹۲۷۰/۹۰ چیه؟و اینکه یه سریاشون دو شاخه و بعضی سه شاخه دارن.آیا کیفیتشون باهم فرق داره یا فقط کشورهای سفارش دهنده دلیل این تفاوت هست؟ممنون

  3. دستگاه جالبیه ، روغن و حذف میکنی که خودش خیلی مهمه ، فقط اگر تصمیم خرید داری زود بگیرید با این دلار هر روز میره بالا

  4. سلام من سیب زمینی ریختم تو سبد و یک قاشق روغن بعد برنامه سیب زمینی رو زدم شروع کرد به پخت یه هو خاموش شد مونیتورش و روشن نشد بازش کردم سیب‌ها کربن شده بود یک طرفش هم خام بود از چی میتونه باشه؟

  5. خیلی عالیه من خیلی ازش راضیم سیب زمینی رو هم عالی سرخ می کنه ولی بعضیا می گن میوه هم خشک می کنن که من فعلا بلد نیستم چون ۴ روزه دستگاه به دستم رسیده

        1. دستگاه شما روی فارنهایت تنظیم شده یا سانتیگراد ؟؟.واسه من برنامه سیب زمینی روی ۳۶۵ درجه تنظیم شده

      1. عالی هستش دستگاه من که خیلی راضیم

    1. سلام ، من فقط یه مشکلی با این دستگاه دارم اونم اینه که وقتی روی منوی گرم کردن میزارم سریع دستگاه خاموش میشه وکار نمیکنه ، بقیه منوها عالیه ، نمیدونم چکار کنم

      1. سلام من تازه این سرخ کن رو خریدم ، تهش یه قطعه لاستیکی داره ، اون باید باشه دیگه ؟؟؟یعنی جداش نکنم ؟؟؟

        1. سلام
          این قطعه برای پرهیز از خط افتادن روی کف سبد است و نباید برداشته شود. سرخ کن های دیگری مثل هنریچ که کپی فیلیپس تلقی می شوند این قطعه را ندارند و معمولا در سبد روی هم ساییدگی ایجاد می کنند.

  6. سلام سیب زمینی لم داره اینکه اونو را بعد خلال ۳ دقیقه در اب در حال جوش بریزید و سپس ابکش کرده و روی یه پارچه کمی خشک کنید بعد تو یه کاسه بریزید و نصف قاشق غذا خوری روغن وکمی نمک یا زردجوبه یا هر ادویه ایی خواستید اضافه کنید و هم بزنید و بزارید تو سرخ کن عالی میشه…البته باز مزه سیب زمینی روغن دار را نداره اما خوب برا سلامتی ارزش داره

  7. محصولی که مناسبی سرسری است، سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ است. این دستگاه توانایی تهیه غذاهای پخته شده و سالم را دارد. با استفاده از تکنولوژی Rapid Air، بدون نیاز به روغن، غذاهایی خوشمزه و کم چربی را تهیه کنید. به سلامتی خود و خانواده اهمیت بدهید!

  8. مه سب زمنی را داخل دستگاه نهادم . . اول با صدو پینچاه درجه و بعدها با درجه 200 که خودش برا سب زمنی گفته بیه . خیل تردک و عالی و مغز پخت گردید برا 3 سب زمنی یک قاشیک ناهار بخوری استفاده نمودم . عالی گردید . التماس دعا . هرکی یارش خوشگله جاش تو بهشته

    1. سلام ماشین دستگاه را خریدیم پیاز ها را فقط لبه هاش را سوزوند و وسطش خام بود برای پیاز و پیتزا روی چه درجه ای بگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرامی مرزکالا
پشتیبانی آنلاین مرزکالا
ارسال پیام از طریق واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت