تمامی سفارشات از شهرستان ارسال می شوند؛ جهت اطلاع از نحوه و زمان ارسال راهنمای خرید را مطالعه کنید

خرید جهیزیه ارزان عروس 👰 معرفی محصولات ضروری!

بازدید: 2,466 بازدید
خرید جهیزیه ارزان عروس

خرید جهیزیه ارزان، دغدغه‌ای است که این روزها ذهن هر خانواده‌ای را به خود درگیر کرده است. از دیرباز تاکنون رسم خرید لوازم ضروری منزل بر عهده خانواده دختر بوده و البته که بسته به توافقی که بین طرفین می‌شود ممکن است تعدادی از این لوازم مهم توسط داماد و خانواده داماد و یا کاملاً توسط عروس خریداری شود. موضوع این است که در طول چند سال اخیر قیمت تمامی اقلام لوازم‌خانگی تا حدود 200 درصد افزایش داشته و این تغییرات و نوسانات گاهی باعث می‌شود که افراد حتی در انتخاب ساده‌ترین اقلام هم دچار مشکل شوند.

در مقابل این نوسان از فروشگاه سر کوچه شما تا فروشگاه‌های پایتخت، لوازم‌خانگی‌های شهرهای مرزی و… نیز وجود دارد. وجهه دیگر این موضوع، حضور برندهای شناخته شده، ناشناخته و تازه‌کار است. در نهایت همه این  موضوعات دست‌به‌دست هم می‌دهند که باعث شوند شما در انتخاب هرکدام از اقلام و حتی ساده‌ترین لوازم خانه و برقی دچار مشکل شوید.

درصورتی‌که عبارت خرید جهیزیه ارزان عروس را در اینترنت جستجو کنید شاید با صفحاتی مواجه شوید که در نهایت همان محصولاتی که با قیمت معمول در فروشگاه‌ها قابل خریداری است را به شما پیشنهاد کنند، اما ما به شما رازی می‌آموزیم که بتوانید بر پایه آن ارزان‌تر و بهتر بخرید.

 

راهکارهای خرید جهیزیه ارزان 

برای خرید و تهیه جهیزیه ارزان، می توانید از خرید اقلام غیرضروری بپرهیزید زیرا همانطور که میدانیم بسیار از اقلا جهیزیه صرفا جنبه تجملات دارد و شاید تا مدت ها بلااستفاده باشند. و یا از برندهای باکیفیت چینی استفاده کنید که گاها نسبت به برندهای کره ای و ژاپنی خیلی شناخته شده نیستند.در گام بعدی باید محصولات و لوازم خانگی مورد نظر خود را از واردکننده لوازم خانگی یا به اصطلاح فروشنده دسته اول خریداری نمایید و شما با صرف مقداری زمان و مقایسه قیمت های مرزکالا به این نکته پی خواهی برد که مرزکالا بهترین قیمت و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

چطور می‌توانیم هزینه‌های خرید جهیزیه را کاهش دهیم؟

موضوع مهم در مورد خرید جهیزیه ارزان عروس این است که در نهایت شما نمی‌توانید از کیفیت لوازمی که قصد خرید آن‌ها را دارید بکاهید. پیشنهاد ما این است که بر اساس چک‌لیستی که در ادامه به‌صورت مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم پیش بروید. بسته به هر نوع کالا شما باید یک بازه و رنج قیمتی را در نظر بگیرید. محصولات نیز در دسته‌بندی‌های پرچمدار و گران‌قیمت، متوسط، میان‌رده و در نهایت ارزان و اقتصادی با پایه امکانات عرضه می‌شوند.

البته بهتر است که اگر امکانش را دارید کمی بیشتر هزینه کنید و محصولات را از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید. به‌خوبی می‌دانیم که شرکت‌های کره‌ای، ژاپنی، لیبل‌های معتبر و شناخته شده چینی همیشه گستره وسیع‌تری در عرضه محصولات دارند و استفاده از قطعات فنی باکیفیت هم باعث می‌شود که از هر نظر گزینه بهتری باشند. شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ال جی و… از جمله این نام‌ها هستند. فراتر از این موضوع اجازه دهید پله به پله بررسی کنیم که کدام محصولات در لیست مهم‌ترین‌ها، ضروری‌ترین‌ها و پیش‌نیازهای یک خانه قرار می‌گیرند. شاید بهتر باشد که اول این لوازم را خریداری کنید.

کدام وسایل برای جهیزیه ضرورت بیشتری دارند؟

همواره یک سری لوازم هستند که ارکان و بخش‌های اصلی آشپزخانه و خانه شما را تشکیل می‌دهند. در واقع اگر مایل به سفارش و خرید جهیزیه ارزان عروس و داماد هستید، اگر هنوز بودجه لازم را ندارید، پیش‌ازاین که قیمت‌ها بالاتر برود و در سال جدید، شرایط پیچیده‌تر شود، بهتر است که لوازم پایه آشپزخانه را خریداری کنید.

اگر این سوال برای شما مطرح می‌شود که کدام لوازم نوسان قیمت بیشتری خواهند داشت و ممکن است گران‌تر شوند، در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اما به به‌عنوان یک فرمول کلی می‌توان گفت همیشه محصولاتی که خواهان زیادی در بازار دارند و جز اقلام ضروری هستند، به دلیل بازار عرضه و تقاضا، در لیست اصلی‌ترین انتخاب‌ها، خریدها و محصولات تقاضا قرار گرفته و در نتیجه مشتری حتی اگر نوسان خیلی هم بالا باشد و یا قیمت‌ها خیلی افزایش یابد؛ مجبور به خرید آن‌ها است. به‌خوبی می‌دانیم که ورود به هیچ خانه‌ای بدون یخچال، جاروبرقی و… امکان‌پذیر نخواهد بود.

جاروبرقی سرویس جهیزیه

جاروبرقی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین لازمه‌های نظافت هر خانه است، این روزها شما در معمولی‌ترین زندگی‌ها و ساده‌ترین خانه‌ها هم یک دستگاه جاروبرقی می‌بینید. اما این دستگاه در چه رنج قیمتی در بازار موجود است؟ اگر در تاریخ نزدیک به انتشار مقاله، این بخش از محتوا را می‌خوانید ما می‌توانیم تقریب حدود قیمتی یک میلیون و هشتصد تا بیش از هفت میلیون را به‌عنوان رنج خرید این محصول به شما ذکر کنیم. بسته به این که جاروبرقی جهیزیه عروس توسط چه برندی تولید شده، چه توان و مشخصات فنی و امکانات جانبی دارد، این قیمت‌گذاری دستخوش تغییرات خواهد شد.

اتوی جهیزیه عروس

دسته‌بندی اتو در لوازم و جهیزیه عروس کمی متفاوت است. ما هم با انواع اتوهای پرسی و بزرگ، مدل‌های بخار و صنعتی در بازار مواجه هستیم و هم اتوهای ساده‌ای که در خانه استفاده می‌شوند و در نهایت وزنشان کم‌تر از دو کیلوگرم است. مدل‌های اتو پرسی ممکن است حتی تا نه میلیون تومان هم قیمت داشته باشند اما در مقابل شما یک اتوی ساده ویژه جهیزیه عروس را حتی می‌توانید با قیمت کم‌تر و تا حدود هشتصد هزار تومان یا یک میلیون تومان هم تهیه کنید.

برند تولیدکننده اتو، مشخصه‌های فنی، میزان جای‌گیری مخزن بخار، داشتن قابلیت‌های اضافه و امکانات خاص به قیمت این دستگاه می‌افزاید. از طرفی ممکن است برخی برندها اصلاً گارانتی، خدمات پس از فروش و… نداشته و یا تحت لیبل‌های نامعتبر و No Name تولید شده باشند، در این صورت اگرچه ارزان‌تر هستند، اما خرید آن‌ها ریسک بیشتری خواهد داشت.

یخچال فریزر

به‌جرئت می‌توان گفت که یخچال فریزر، اصلی‌ترین و مهم‌ترین دستگاه سرمایشی در خانه است. شرایط خانه شما حتی در سردترین فصل و روزهای سال هم برای نگه‌داری اقلام غذایی مناسب نیست. شاید یکی از ارکان مهم و بالاترین قیمت‌ها در بین تمامی دسته‌بندی‌های جهیزیه عروس مربوط به یخچال فریزر باشد. اما سوالی که بخصوص در طول این چند سال، مدام مخاطب ایرانی از خود می‌پرسد: چطور خرید جهیزیه ارزان عروس را تجربه کنیم، حتی با وجود یخچال فریزر در این لیست که قیمت بالایی دارد؟

در این مورد شما باید به چند عامل مهم توجه کنید، اول این که یخچال فریزی که مایل به خرید آن هستید باید چه مشخصه‌هایی داشته باشد؟ آیا این یخچال تک درب است؟ درصورتی‌که قصد خرید یخچال ساید را دارید قیمت بالاتر خواهد رفت، برند، موضوع مهم دیگر است، شرکت‌های معتبر مانند ال جی، سامسونگ و… به دلیل کیفیت ساخت به‌مراتب بهتر به طبع گران‌تر و در مقابل برخی شرکت‌های دیگر هزینه کم‌تری را برای خرید این دستگاه‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند. اما در نهایت این رنج و بازه قیمتی در پایین‌ترین حالت ممکن است به ده میلیون تومان برسد.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی هم این روزها نمی‌تواند از زندگی ما انسان‌ها جدا باشد، دستگاهی که باید با حساسیت ویژه‌تری خریداری شود، چون فوق‌العاده حساس بوده و البته مدل‌های تقلبی از آن در بازار بسیار دیده می‌شود. در نهایت شما برای خرید ماشین لباسشویی نیز باید هزینه‌ای در بازه و رنج 7 تا چند ده میلیون تومان پرداخت کنید، افزایش وزن دستگاه، نوع، سری و مدل، امکانات، مواردی مانند هوشمند بودن ارتباط، برند تولیدکننده و البته تکنولوژی ساخت که می‌تواند اینورتر و … باشد نیز باعث می‌شود شما با تنوع وسیع‌تری از لوازم آشپزخانه مناسب برای جهیزیه عروس مواجه شوید که ماشین لباسشویی هم از این قاعده مستثنی نیست.

سرویس پخت‌وپز

مگر می‌شود در یک خانه بدون سرویس پخت‌وپز و لوازم پایه مانند اجاق‌گاز، انواع کتری و قوری، رو گازی، قابلمه و… زندگی کرد؟ البته که این لوازم قیمت خیلی بالایی ندارند اما مهم است که بتوانید نوع باکیفیت آن را با کم‌ترین حاشیه سود تهیه کنید. شاید بزرگ‌تر از مشکل دلار، بحث نوسان قیمت، حاشیه سود بالا، خرید دلالی و واسطه‌گری اصلی‌ترین مشکلی باشد که گریبان مشتری ایرانی را می‌گیرید. جایی که فروشندگان بی‌توجه به نرخ معمول، خودشان قیمت‌گذاری‌ها را انجام می‌دهند. اما اگر بتوانید یک فروشگاه معتبر پیدا کنید که حداقل حاشیه سود را به لطف فروش بالا در نظر بگیرد چطور؟ در این صورت سرویس پخت‌وپز جهیزیه عروس می‌تواند به‌مراتب برای شما ارزان‌تر شود.

سماور و چای‌ساز

البته که بخش جدانشدنی از خانواده ایرانی، چای، نوشیدنی گرم و انواع سماور و چای‌ساز است. این دستگاه‌ها نیز نسبت به باقی این لیست قیمت بالایی ندارند. اما به‌هرحال امروزه قیمت این سیستم‌ها نیز نسبت به گذشته بسیار افزایش داشته است. اگر قصد خرید سماور و چای‌ساز ارزان در بازار کشور را دارید به سراغ فروشندگانی بروید که عرضه‌کننده مستقیم و بدون واسطه هستند.

لوازم غیرضروری لیست جهیزیه عروس

عده‌ای از خانواده‌های ایرانی باتوجه‌به آداب‌ورسوم و شرط آبروداری ترجیح می‌دهند که جهیزیه عروس کامل و پروپیمان‌تری را راهی خانه او کنند. در نتیجه ممکن است ما با اقلامی نظیر: زودپز، سرویس‌های چاقو، انواع غذاسازها، تسترها، پلوپز، ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن، مایکروویو و… هم در لیست نهایی و تکمیلی مواجه شویم. در این شرایط کمی پروسه خرید پیچیده‌تر می‌شود. از نظر ما بهتر است فروشگاهی را پیدا کنید که تمام این اقلام و لوازم را به‌صورت یکجا عرضه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به‌جای مراجعه به فروشگاه‌های مختلف برای خرید جهیزیه ارزان عروس، همه لوازم را به‌صورت یکباره تهیه کرده و حتی از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز بهره‌مند شوید.

البته که لازم نیست حتماً تمامی اقلام جهیزیه عروس را در همان ابتدا خریداری کنید، می‌توانید کم‌کم انتخاب کرده و سپس در صورت نیاز و کافی بودن بودجه‌تان به این لیست اضافه کنید. اگر برای شما سوال است که کدام اقلام جز موارد غیرضروری جهیزیه عروس هستند، باید به ماهیت و نوع استفاده از آن گجت یا لوازم توجه کنید که معمولاً لوازمی مانند غذاساز، مایکروویو، میکسر و… در این لیست قرار می‌گیرند که حتماً نباید در ابتدای زندگی در خانه عروس و داماد در دسترس باشند.

وسایل جهیزیه ارزان عروس از کجا بخریم؟

ایده اصلی بیشتر ایرانی‌ها برای خرید جهیزیه ارزان رفتن به سراغ فروشگاه‌های شهرهای مرزی است. سردشت، بانه، پیرانشهر، ماکو، چابهار، کیش، جلفا، خوی و… از جمله این موارد هستند. برخی نیز ترجیح می‌دهند به تهران، پایتخت کشور مراجعه کرده و احتمال می‌دهند که با رنج قیمتی ارزان‌تری مواجه شوند. تمامی این شهرها می‌توانند گزینه خوبی برای خرید و انتخاب لوازم‌خانگی ارزان باشند. اما در مقابل ما این روزها با تکنولوژی محبوب و پرکاربردی تحت عنوان اینترنت مواجه هستیم، اینترنت باعث شده است که شما بتوانید خرید آنلاین را تجربه کنید، مجموعه‌های زیادی تحت عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم‌خانگی در دنیا دایر شده‌اند که دسترسی به محصولات، قیمت‌گذاری‌ها و نرخ خرید و مقایسه انواع کالا را آسان‌تر کرده‌اند.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی ناومال به‌زعم عرضه بروز ترین کالاها در دسته‌بندی‌های مختلف لوازم خانه و آشپزخانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز، لوازم غیر برقی جهیزیه این امکان را به شما می‌دهد که نخست قیمت‌ها را به‌صورت آنلاین بررسی کرده، اصالت کالاها را چک کرده و سپس سفارش را ثبت نموده و خرید را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهید. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی تنوع وسیع در مقابل قیمت نازل است. باتوجه‌به این که تمامی کالاها از نزدیک‌ترین مقاصد مرزی وارد می‌شوند، هزینه تمام شده برای شما بسیار کم‌تر خواهد بود.

دسته بندی راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “خرید جهیزیه ارزان عروس 👰 معرفی محصولات ضروری!”

  1. واقعا توی این دوره و زمونه که اندک چیزی یک میلیون تومانه، آدم پدرش در میاد بخواد جهیزیه بخره. کاش برخی از رسم و رسوماتی که تو کشورمون داریم از بین بره تا جوون ها توی تنگنا قرار نگیرن و راحت تر زندگیشون رو شروع کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرامی مرزکالا
پشتیبانی آنلاین مرزکالا
ارسال پیام از طریق واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت