بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

بازدید: 2,023 بازدید
بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

بهترین مارک ترازو آشپزخانه دیجیتال ایرانی و خارجی ارزان کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی برترین مدل های ترازو دیجیتال آشپزخانه است، کسانی که مایل به خرید بهترین ترازوی آشپزخانه هستند باید از قبل در مورد بهترین مارک های سازنده اطلاعات داشته باشند.

در میان ابزار های آشپزی سرآشپزهای حرفه ای و کدبانو های خانه ، ترازوی آشپزخانه ضروری است ، زیرا مواد مختلف طعم و کیفیت غذا را کم و بیش تغییر می دهد.اگر شما نیز می خواهید بهترین مارک ترازو آشپزخانه را خریداری کنید باما همراه باشید.

بهترین مارک ترازو آشپزخانه دیجیتال ایرانی و خارجی ارزان

ترازو آشپزخانه کمری

با چندین دهه تجربه و تجربه عمیق در تولید ماشین آلات و ترازو ، نام تجاری کمری به دلیل ویژگی های با کیفیت و طراحی خلاقانه معروف شده است. این امر با تولید سالانه بیش از 15 میلیون دستگاه بین بازارهای داخلی و صادراتی ، این شرکت را در خط مقدم بازار قرار می دهد.

امروزه این شرکت دارای تیمی متشکل از 1500 کارگر ، فضای ناخالص بیش از 80،000 متر مربع ، کارخانه است که با کارگاه های مختلف اختصاص داده شده به تخصص های مختلف در تولید ماشین های توزین ادغام شده است.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند کمری

  • ترازو آشپزخانه کمری مدل EK4350
  • ترازو آشپزخانه کمری مدل EK5055
  • ترازو آشپزخانه کمری مدل EK4350
  • ترازو آشپزخانه کمری کد Acs-10k
  • ترازوی آشپزخانه کمری مدل AZ EK9140K
  • ترازوی آشپزخانه کمری مدل AZ EK9160

ترازو آشپزخانه یونیک

برای چندین سال ، یک نام تجاری تقریباً جدید تولید لوازم برقی و غیر برقی آشپزخانه را متحول کرد. این برند منحصر به فرد ممکن است سالها به طور رسمی راه اندازی نشده باشد ، اما همچنان موفق به جذب مشتریان زیادی شده است.

تا به امروز ، نام تجاری Unique ممکن است سعی کند کمی مرموز عمل کند و اطلاعات مربوط به خود را مخفی نگه دارد تا جایی که بسیاری از مردم مطمئناً نمی دانند محصولات Unique در کجا ساخته می شوند. برند منحصر به فرد یک برند شناخته شده و خوب در زمینه محصولات آشپزخانه است و همانطور که از نامش پیداست بسیار خاص و منحصر به فرد است. عوامل زیادی باعث محبوبیت محصولات منحصر به فرد شده است.

Uniqlo یک برند شناخته شده در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه های برقی و غیر برقی است که در سالهای اخیر از نظر مصرف کنندگان این برند در خاورمیانه به ویژه ایران بی نظیر بوده است. محصولات این برند دارای مجوز در انگلستان هستند اما در چین تولید می شوند.

محصولات منحصر به فرد در ابتدا شروع به تولید لوازم جانبی و محصولات خود با انواع کمتر کردند ، اما در مدت زمان محدود و با مشاهده استقبال بی نظیر مشتریان ، خروجی آن روز به روز افزایش یافت ، به طوری که اکنون بیش از 200 محصول جدید تولید و روانه بازار می شود. ناگفته نماند که نه تنها کیفیت محصول کاهش نیافته است ، بلکه در این بازار آشفته ، کمبود قطعات یدکی همچنان کیفیت بالای خود را حفظ کرده و برای رضایت کامل مشتریان تلاش می کند.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند یونیک

  • ترازوی آشپزخانه یونیک مدل 6580

ترازو آشپزخانه پارس خزر

در مارس 1968 ، با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبا ژاپن ، پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در نوامبر 1982 ، توشیبا پارس نام خود را به کاسپین پارس تغییر داد.

در حال حاضر ، پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم برقی کوچک در ایران ، به عنوان یک شرکت معتبر به فعالیت خود ادامه می دهد. رضایت مشتری ، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش برای رونق ایران از اصلی ترین فعالیت های این شرکت است.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند پارس خزر

ترازو آشپزخانه فلر

بسیاری از افراد کنجکاو بودند بدانند مارک معروف فلر در کجا تولید می شود؟ بنابراین تصمیم گرفتیم به این سوال به طور مختصر و مفید پاسخ دهیم. فلر برندی است که در سال 1994 در آلمان تاسیس شد.

پس از مدتی می تواند به یکی از بهترین مارک های لوازم خانگی تبدیل شود و با مارک های معتبر جهانی رقابت کند. جالب اینجاست که این برند محبوب آلمانی قبلاً با مارک های ایرانی از جمله پارس خزر همکاری و مذاکره کرده است و محصولات مشترک زیادی را روانه بازار کرده است.

از انواع محصولات ارائه شده توسط برند فلر در بازار می توان به  آب میوه گیری ، چای ساز ، مخلوط کن ، پلوپز و … اشاره کرد. برند فلر به دلیل محبوبیت در ایران نمایندگی های زیادی در کشور دارد.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند فلر

  • ترازوی آشپزخانه فلر مدل KS 511
  • ترازوی آشپزخانه فلر مدل BAK 71
  • ترازوی آشپزخانه فلر KS 506

ترازو آشپزخانه هایتک

بیش از دو دهه ، Hi-Tec کانادا یکی از پیشروترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و بهداشتی در جهان بوده است.

محصولات این شرکت شامل انواع ترازو ، ماساژور ، فشارسنج ، تشک برقی ، قدم شمار ، مرطوب کننده هوا ، بخاری پا ، پتو برقی ، دستگاه بخور و … می باشد. Hi-Tec یکی از شناخته شده ترین مارک ها در زمینه تجهیزات پزشکی و بهداشتی کانادا است.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند هایتک

  • ترازو آشپزخانه هایتک مدل HI-KS28
  •  آشپزخانه هایتک مدل HI-KS24
  • ترازو آشپزخانه هایتک مدل HI-KS24

ترازو آشپزخانه متئو

Matteo نام یک برند آلمانی است که محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است. وی که در سال 2009 تأسیس شد ، از آن زمان به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند.

اما با توجه به اینکه در سال 2009 تاسیس شد ، می توان گفت که در مقایسه با سایر رقبای با سابقه طولانی ، یک نام تجاری جدید است که می تواند با سخت کوشی ، استراتژی و امکانات با رقبا رقابت کند. پیشرفته کلاس آنها محسوب می شود.

می توان گفت لوازم خانگی متئو بهترین محصولات یک برند بسیار بزرگ هستند. به منظور تولید محصولات ، ماتئو از پیشرفته ترین و مجرب ترین پرسنل و کمک طراحان مجرب و مجرب استفاده می کند تا بتواند بهترین محصولات با کیفیت بالا را در بازار ارائه دهد. البته مزیت محصولات Mateo این است که طیف وسیعی از محصولات را دارد و همین عامل باعث شده تا مشتریان مختلف با سلیقه های متفاوت مواجه شوند.

در سال 2016 ، نمایندگان Matteo تصمیم گرفتند با مارک معروف و محبوب Feller ادغام شوند تا انواع محصولات هدیه با کیفیت بالا و متنوع گروه را در اختیار بازار قرار دهند. البته با این عوامل نباید قیمت مناسب محصولات Mateo را فراموش کنیم ، در واقع استراتژی Meteo بر این اساس استوار است تا محصولات آن اعم از لوازم آرایشی یا برقی و همچنین لوازم برقی و آشپزخانه دارای نسبت قیمت/عملکرد بالا رنگ ها متنوع هستند ، به خصوص قیمت آن بسیار بالا است. این روش را به درستی تولید و پیاده سازی کنید و آن را برای کالاهای مختلف پیاده سازی کنید.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند متئو

  • ترازو آشپزخانه متئو مدل KS 503
  • ترازوی آشپزخانه متئو مدل KS 508
  • ترازوی آشپزخانه متئو مدل KS 502
  • ترازوی آشپزخانه متئو مدل KS 500
  • ترازو آشپزخانه متئو مدل KS 512
  • ترازوی آشپزخانه متئو مدل KS 507

ترازو آشپزخانه همیلتون

مارک “همیلتون” یکی از شناخته شده ترین مارک های آمریکایی در صنعت ساعت سوئیس است. این نام تجاری در سال 1892 توسط جیمز همیلتون در ایالات متحده تاسیس شد و اکنون دفتر مرکزی آن در سوئیس و بین است.

شرکت مادر این برند ، شرکت معروف سوئیسی “Swatch” است که به خودی خود موفقیت این برند را در صنعت ساعت مچی نشان می دهد. برند “همیلتون” ساعت های خود را در سری کاملاً متفاوت طراحی می کند. علاوه بر اینکه ساعت های مد روز خلاقانه ترین سبک های برند هستند ، انواع ساعت های لوکس ، کلاسیک و اسپرت نیز به محصولات این برند تعلق دارند.

ساخت کرونوگراف های دریایی و ساعت های جیبی لوکس و حتی کار با Tissot و Omega (در دهه 1970) از نکات برجسته شهرت این برند است. کیفیت ساعت علاوه بر طراحی و استفاده از بهترین موتورهای کوارتز و اتوماتیک سوئیسی ، نقش بسزایی در جذابیت و موفقیت محصولات برند آمریکایی “همیلتون” داشته است.

پرفروش ترین مدل های ترازو آشپزخانه برند همیلتون

ترازو دیجیتال همیلتون مدل SH-226
ترازو دیجیتال همیلتون مدل 226
ترازوی آشپزخانه همیلتون مدل 208

لیست قیمت روز ترازو آشپزخانه دیجیتال ارزان قیمت

ترازو آشپزخانه الکترونیک مدل sf-400 ظرفیت 10 کیلوگرم

kitchen weighing scale sf 400 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو آشپزخانه تفال مدل bc5060b1

kitchen weighing scale bc5060b1 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

 

 

ترازو آشپزخانه کمری بهاز کالا مدل S-509

kitchen weighing scale S 509 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو آشپزخانه کمری مدل ek5055

kitchen weighing scale ek5055 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4052

kitchen weighing scale 4052 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4350

kitchen weighing scale 4350 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو آشپزخانه مدل B-5

kitchen weighing scale B 5 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4150

kitchen weighing scale 4150 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

ترازو دیجیتال همیلتون مدل SH-226

kitchen weighing scale SH 226 - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

راهنمای خرید ترازو آشپزخانه دیجیتال ارزان قیمت

1. میزان دقت ترازو

هر ترازو آشپزخانه دیجیتالی دارای خطا است ، باید ببینید خطای ترازو آشپزخانه که انتخاب می کنید چقدر است. به عنوان مثال ، اگر خطای ترازویی که انتخاب می کنید 1 گرم باشد و خطایی که باید اندازه گیری کنید کوچک و از دقت بالایی برخوردار باشد ، باید از خرید این ترازوی آشپزخانه خودداری کنید. اما اگر از موادی استفاده می کنید ، تا زمانی که خطای 1 یا 2 گرم وجود داشته باشد ، مشکلی وجود ندارد ، پس می توانید خطای ترازو آشپزخانه انتخاب شده را نادیده بگیرید.

2. سینی ترازو

معمولاً ترازو دارای ظرفی است که می توانید غذا را روی آن بگذارید و وزن کنید ، در برخی مدلها ، ظرف بزرگتر و در برخی مدلها کوچکتر است ، بهتر است مطمئن شوید که اندازه ظرف متناسب با نیاز شما باشد.

علاوه بر این ، برخی از مدل های شکل ظرف نمی توانند مایع بریزند ، بنابراین اگر می خواهید مایع را وزن کنید ، بهتر است به مدل ظرف توجه کنید. در نهایت باید گفت که بهترین حالت این است که سینی ترازو را می توان برای سهولت نظافت برداشت. برخی مدلها سینی ترازوی قابل جابجایی ندارند.

3. حساسیت اندازه گیری

شما باید موادی را که قصد اندازه گیری دارید مشخص کنید ، اگر هدف شما اندازه گیری موادی مانند گوشت است ، پس ترازو آشپزخانه دیجیتالی که می خواهید با آن اندازه گیری کنید بر حسب کیلوگرم و گرم است و می تواند حداقل 10 کیلوگرم اندازه گیری کند.

با این حال ، اگر هدف شما اندازه گیری موادی مانند ادویه جات باشد ، مقیاس شما باید بر حسب گرم باشد ، یا اگر به دقت بیشتری نیاز دارید ، بر حسب گرم و اونس ، اندازه گیری نهایی به 500 گرم می رسد.

kitchen weighing scale shopping - بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه

4. شکل ترازوی آشپزخانه

امروزه انواع مختلفی از لوازم خانگی و لوازم برقی در آشپزخانه وجود دارد که ما را با مشکل کمبود فضای آشپزخانه روبرو می کند. در آشپزخانه شما. چیدمان آشپزخانه شما نیز آسیبی ندیده است.

5.دیجیتال یا آنالوگ

دو نوع ترازوی آشپزخانه وجود دارد: ترازوی دیجیتال و ترازوی آنالوگ. مدل آنالوگ دارای عقربه ای مثل ساعت است و نیازی به باتری ندارد. ترازوهای دستی (آنالوگ) به اندازه ترازوهای دیجیتال دقیق نیستند ، اما برای وزن دادن به اجسام سنگین تر مناسب هستند.

اما ترازوی آشپزخانه دیجیتالی به باتری نیاز دارند و وزن آنها دقیق تر است و وزن اجسام را بهتر نشان می دهند. امروزه ترازوهای الکترونیکی بیشتر در آشپزخانه ها استفاده می شود.

6.امکانات ترازو آشپزخانه

بعضی از ترازوهای دیجیتالی دارای امکانات جانبی بیشتری هستند. به عنوان مثال ، برخی از آنها دارای تایمرهایی هستند که می توانند به شما یادآوری کنند که چه چیزی را در یک زمان خاص به غذا اضافه کنید ، و برخی حتی حافظه ای برای ذخیره دستورالعمل ها دارند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب برخی از ترازوهای دیجیتالی ، قابلیت تنظیم مجدد است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید 20 گرم پیاز را با 50 گرم گوشت مخلوط کنید ، لازم نیست آنها را جداگانه وزن کن

 

دسته بندی خانه و آشپزخانه راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرامی مرزکالا
پشتیبانی آنلاین مرزکالا
ارسال پیام از طریق واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت