تمامی سفارشات از شهرستان ارسال می شوند؛ جهت اطلاع از نحوه و زمان ارسال راهنمای خرید را مطالعه کنید

بهترین مارک آون توستر در بازار

بازدید: 2,653 بازدید
بهترین مارک آون توستر در بازار

بهترین مارک آون توستر در بازار

با گذشت زمان روز به روز دستگاه های پیشرفته تری روانه بازار می شوند که از امکانات و کاربرد های بسیار بالایی هم برخوردار هستند ، قطعا کسی که می خواهد جهیزیه خود را تکمیل کند بهتر است از تکنولوژی غافل نماند و بهترین مدل دستگاه ها را بشناسد . آون توستر جزو یکی از دستگاه هایی بود که خواهر من برای خرید آن بسیار مشتاق بود . اما چیزی که باعث شده بود تا او در خریدش تردید داشته باشد انتخاب بهترین مارک آون توستر در بازار بود .

او متوجه شد برند های بسیار گوناگونی در بازار وجود دارند که انواع آون توستر ها را تولید می کنند به همین دلیل وقتی برای خرید آون توستر و شناخت بهترین مارک آون توستر روانه بازار شد با دنیایی از مارک ها و برند های ایرانی و خارجی آشنا شد که هیچ شناختی از آن ها نداشت پس تصمیم گرفت تا ابتدا شناخته شده ترین و معتبر ترین برند ها که بهترین آون توستر ها را تولید می کنند را شناسایی کند و سپس به خرید آن بپردازد .

آون توستر چه مارکی خوبه ؟

خب از همین ابتدا ما برای شما جدول مختصری از بهترین برند های اون توستر و بهترین مدل اون توستر ها را رسم کرده ایم که راحت تر با آن ها آشنا شوید اما پیشنهاد می کنم برای شناخت بیشتر و نقد و بررسی این برند ها ادامه مطلب را هم مطالعه بفرمایید.

بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی در بازار

در پاسخ به سوال آون توستر چه مارکی خوبه و یا بهترین مارک آون توستر در بازار چیست لازم است بهترین مارک آون توستر در بازار را بشناسید .

1. آون توستر ایرانی پارس خزر (Pars khazar)

از بهترین برند های ایرانی که آون توستر های خوبی تولید می کند و در کل در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی فعالیت می کند برند پارس خزر می باشد ، پارس خزر را می توان بهترین مارک اون توستر ایرانی در بازار نامید که ان ها با گارانتی 24 ماهه روانه بازار می کند .

بهترین آون توستر پارس خزر مدل Vesta

یکی از زیبا ترین آون توستر ایرانی که در بازار مشاهده می کنید مربوط به برند پارس خزر (Pars khazar) است ، این نوع آون توستر ایرانی با نام مدل vesta روانه بازار شده است و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است از جمله از ویژگی های آن می توان به ظرفیت 20 لیتری ،وجود سه قفسه ،قابلیت های جوجه گردان ،قابلیت های تنظیم حرارت ،توان مصرفی 1500 وات و … اشاره کرد . جنس بدنه خارجی این نوع آون توستر ایرانی از استیل یا پوشش ضد لک است اما بدنه داخلی آن پوششی از جنس آلومینیوم دارد .

1 7 - بهترین مارک آون توستر در بازار

2. بهترین آون توستر فلر (Feller)

فلر برندی است که در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش خیلی خوب عمل می کند و حتی قطعاتی که مورد تعمیر قرار میگیرند را به مدت زمان سه ماه گارانتی می کند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به فلر مطلب فلر ساخت کجاست را بخوانید .

بهترین آون توستر خوب فلر (Feller) مدل EOFR353

یکی از مدل بهترین مارک آون توستر خوب در بازار وجود دارد متعلق به برند فلر می باشد ، حداکثر دمای این نوع آون توستر حدود 230 درجه است و حدود 7.5 کیلوگرم وزن دارد ، ظرفیت آون توستر فلر حدود 35 لیتر اندازه گیری شده است و دارای توان مصرفی 1500 وات است . از دیگر قابلیت های محبوب این مدل می توان به سیستم عملکرد جوجه گردان ،پخت یک دست و یکنواخت ،وجود شش نوع المنت قدرتمند ، تایمر و … اشاره کرد .

2 7 - بهترین مارک آون توستر در بازار

3. آون توستر هانس (Hunce)

هانس برندی بین المللی است که در سال 2008 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد . در رابطه با برند هانس باید بیان کنیم که چندین کارخانه و خط تولید محصولات هانس در چین و مالزی قرار دارد و کار طراحی محصولات هانس در آلمان و امریکا نیز انجام می شود .

بهترین آون توستر هانس (Hunce) مدل HT35196

از بهترین مارک آون توستر در بازار می توان به برند هانس اشاره کرد ، این برند معتبر در سال 2008 در کشور آلمان تاسیس شده است ، یکی از پرفروش ترین و بهترین محصولات هانس این نوع آون توستر مدل HT35196 است . بهترین آون توستر هانس را می توان بی شک یکی از کامل ترین و بهترین آون توستر ها در بازار دانست . به این جهت این اون توستر را جزو کامل ترین آون توستر ها در بازار نام میبریم چرا که علاوه بر قابلیت های بالایی مانند سیستم فن حرارتی ، سیستم کنترل دما و حرارت ،وجود تایمر و … لوازم جانبی بسیار کاملی هم در اختیار مشتری قرار می دهد . از اقلام کمکی که همراه با بهترین آون توستر هان به فروش می رسد می توان به سیخ جوجه گردان ، سه عدد سینی پیتزا ،سبد مخصوص آجیل و قهوه ،سینی و توری داخلی فر، ده عدد سیخ کباب اشاره کرد .

3 6 - بهترین مارک آون توستر در بازار

4. بهترین آون توستر تکنو (Tecno)

برندی به ناک تکنو لایو وجود دارد که در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی فعایلت می کند و یکی از بهترین محصولات تولیدی ان آون توستر ها می باشد ف از بهترین مارک آون توستر ایرانی در بازار می توان به برند تکنو نیز اشاره کرد .

بهترین آون توستر خوب تکنو (Tecno) مدل TE-351

برند تکنو را می توان یکی دیگر از بهترین مارک آون توستر ایرانی در بازار دانست ، تکنو انواع مدل آون توستر های ایرانی را تولید می کند . خوبی این آون توستر ایرانی وزن 3 کیلوگرمی آن است ، با توجه به این وزن شما می توانید به راحتی آون توستر های خود را جا به جا کنید و ظرفیتی معادل 35 لیتر را دارا می باشد . حداکثر درجه حرارتی این محصول حدود 250 سانتی گراد اندازه گیری شده است و دارای المنت های حرارتی از جنس استیل ضد زنگ می باشد . راجع به توان مصرف آن باید بگوییم که توان مصرفی این مدل حدود 1600 وات است .

4 5 - بهترین مارک آون توستر در بازار

5. آون توستر برتینو (Bertino)

برتینو برندی است که برا تولید محصولات خود از بهترین ماشین آلات و تجهیزات کشور های ایتالیایی و آلمانی استفاده می کند . برتینو محصولات متنوعی از لوازم خانگی را با ضمانت و کیفیت خوب تولید می کند و به نحوی می توان آن را یکی از بهترین مارک آون توستر ایرانی در بازار معرفی کرد .

بهترین آون توستر برتینو (Bertino) مدل Romano Plus

شاید نام برند برتینو به گوش شما آشنا نباشد ، برتینو نام برندی ایتالیایی است که انواع لوازم خانگی ها را روانه بازار می کند ، برتینو در ساخت انواع محصولات خود از بهترین تکنولوژی ها و ماشین آلات ها استفاده کرده است . این مدل آون توستر ایرانی حدود 8.5 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت آن معادل 42 لیتر است . بهترین اون توستر هانس دارای 4 قفسه است و با توان 2000 وات به فروش می رسد . از ویژگی های این نوع اون توستر ایرانی می توان به سیستم پخت حرارتی یکنواخت ،عملکرد های چندگانه شامل برشته کن ، جوجه پز ، یخ زدایی و ..اشاره کرد ، جنس بدنه داخلی خارجی این مدل آون توستر از استیل ساخته شده است .

5 5 - بهترین مارک آون توستر در بازار

6. بهترین آون توستر نوبل کینگ (Noble king)

نوبل کینگ توستر های خود را قیمتی متناسب و کیفیت خوبی به فروش می رساند به گونه ای که خیلی از مصرف کنندگان توستر نوبل کینگ را برای خرید به دیگر افراد پیشنهاد کرده اند . برخی از محصولات نوبل کینگ ساخت چین و برخی دیگر ساخت ژاپن می باشند و حتی برخی از محصولات ان زیر نظر لیسانس انگلستان و چین در ایران تولید میشوند .

بهترین آون توستر خوب نوبل کینگ (Noble king) مدل NF-1004

نوبل کینگ یکی دیگر از بهترین مارک های آون توستر در بازار است این مدل از آون توستر حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت ان معادل 40 لیتر است ، حداکثر درجه اندازه گیری شده برای این نوع اون توستر 320 درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است و توان مصرفی معادل 1400 وات دارد ، بدنه خارجی این نوع آون توستر از جنس استیل ساخته شده است و پوشش داخلی ان از آلومینیوم ساخته شده است .درب شیشه این نوع آون توستر مقاوم و با کیفیت بوده است و دارای المنت های خوبی است .

6 4 - بهترین مارک آون توستر در بازار

1. ظرفیت بهترین آون توستر در بازار

یکی از نکاتی که در خرید آون توستر باید به آن توجه ویژه ای نشان دهید ظرفیت آون توستر می باشد ، انتخاب ظرفیت آون توستر به نوع غذایی که قرار است در داخل آون توستر خوب درست کنید بستگی دارد .به عنوان مثال افرادی که قصد دارند درون آون توستر مرغ گریل شده درست کنند نیاز دارند تا آون توستری با ظرفیت بالاتر خریداری کنید.نکته ی دیگر مقدار فضایی است که قرار است آشپزخانه خانه شما با آون توستر اشغال شود ،بهتر است یک آون توستر مارک خوب با ظرفیتی متناسب برای آشپزخانه خود بخرید که فضای زیادی هم اشغال نکند .

2. مقدار توان مصرف بهترین مارک آون توستر

توان مصرفی دستگاه نشان دهنده ی قدرت دستگاه است ، آون توستر ها جزو دستگاه هایی به شمار می روند که در حین کار انرژی برق زیادی مصرف می کنند توان آون توستر ها از 1200 وات شروع می شود و تا 1800 وات وجود دارند .

3. لوازم جانبی بهترین آون توستر مارک خوب

در برخی از برند ها آون توستر ها با لوازم جانبی دیگری مانند سینی پیتزا ، سینی کباب ، دستگیره ی کمکی برای ییرون آوردن غذا از درون آون توستر ها و … اشاره کرد .در ضمن این لوازم جانبی زمانی به کمک شما می آید که بخواهید انواع غذاهای دیگری به جز گرم کردن نان درون آون توستر ها تهیه کنید در غیر این صورت این لوازم جانبی برای شما کاربردی نخواهند داشت.

4. تایمر و صدای هشدار آون توستر ها

وجود زنگ آلارم آون توستر ها باعث می شود تا از سوختن غذای شما جلوگیری شود ، با تنظیم کردن مقدار تایر مورد نیاز برای گرم کردن و پخت غذا دستگاه به شما اطلاع می دهد که غذای شما آماده شده است ، به طور قطع می توان گفت که وجود تایمر و آلارم یکی از کاربردی ترین موارد در آون توستر مارک خوب است .

5. آون توستر مارک خوب کانوکشن دار یا بدون کانوکشنن

امروزه عملکرد جدیدی به آون توستر های جدید بازار اضافه شده است ، کانوکشن ها نوعی فن هستند که دما و حرارتی که توسط المنت ها توزیع می شوند را به گردش در می آورند و باعث پخت یکنواخت غذای شما می شود ، این عملکرد برای پخت کیک با توستر بسیار کاربردی است و در بهترین مارک آون توستر ها وجود دارد. از نظر من اگر زیاد اهل کیک پختن هستید اولین سوالی که بعد از سوال آون توستر چه مارکی خوبه باید بپرسید در رابطه با وجود کانوکشن در آون توستر مارک خوب می باشد .

6. مقدار بودجه و قیمت بهترین آون توستر

آون توستر ها توسط برند های بسیار متفاوتی تولید می شوند رنج قیمتی این نوع دستگاه ها متفاوت است به طور کلی می توان گفت که آون توستر هایی با قیمت 500 هزار تومن و تا 8 یا 10 میلیون هم در بازار وجود دارند اما این نکته را به یاد داشته باشید که با توجه به این که رنج قیمتی محصولات برقی در کشور ما بسیار متفاوت است به همین دلیل نمی توان به طور دقیق بیان کرد که هر محصولی چه قیمت مشخصی دارد .بهترین مارک آون توستر در بازار که معمولا از از بهترین مواد اولیه برای ساخت آون توستر خوب استفاده می کنند از قیمت بالایی برخوردار هستند.

7. ایمنی دستگاه اون توستر مارک خوب

آون توستر ها با توجه به حرارت المنت های آنان بسیار داغ می شوند به همین دلیل داغ شدن بیش از حد آنان ممکن است مشکلات خطرناکی به وجود آورند و یا حتی ممکن است موجب آتش سوزی بشوند . به همین دلیل اکثر کارشناسان برای آون توستر ها نکات ایمنی را برقرار کرده اند به عنوان مثال برخی از آون توستر های مارک خوب تا اندازه مشخصی داغ می شوند و یا دارای قابلیت خاموشی خودکار دارند .

8. تمیز کردن آون توستر مارک خوب

تمیز کردن اون توست ها به خصوص تمیز کردن فضای داخلی آنان بسیار اهمیت دارد چرا که وقتی تیکه های غذا به درون آورن توستر ها ریخته شود با توجه به حرارت های مدام سوخته میشوند و همین امر موجب می شود تا درون فضای داخلی آون توستر بوی نامطبوع و بدی ایجاد شود .

9. وجود درب شیشه ای و چراغ در بهترین آون توستر

وجود درب شیشه ای و چراغ هایی که درون بهترین دستگاه آون توستر تعبیه شده است باعث می شود تا شما بدون باز کردن درب دستگاه از روند پخت غذای خود اطلاع پیدا کنید ، به این ترتیب شما می توانید از سوختن و یا خشک شدن غذای خود جلوگیری کنید .

مشخصات آون توستر مارک خوب

  1. بهترین مارک اون توستر خوب و یا یک آون توستر مارک خوب باید از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار باشد.
  2. یک آون توستر خوب امکانات کاربردی مانند تایمر ، چراغ داخلی ، کانوکشن و .. را دارا می باشد .
  3. بهتر است آون توستر ها از مجهز به امکانات ایمنی باشد .
  4. یک اون توستر خوب باید از ضمانت و گارانتی قابل توجهی برخوردار باشد .
  5. علاوه بر یر ایمنی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و کاملا مقاوم باشد .
  6. از دیگر ویژگی های آون توستر خوب می توان اقلام جانبی انان اشاره کرد.
دسته بندی راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرامی مرزکالا
پشتیبانی آنلاین مرزکالا
ارسال پیام از طریق واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت