خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

بازدید: 1,646 بازدید
خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

پیش از این در پستی با عنوان راهنمای خرید ماشین ظرفشویی به بررسی بهترین برندهای موجود در بازار پرداخته و پس از آشنایی با انواع مختلف توکار، ایستاده و رومیزی نکاتی که باید در خرید به آن توجه کنید را بررسی کردیم. حال در این پست قصد داریم به معرفی 10 مدل ماشین ظرفشویی بوش از بهترین سری‌های 4، 6 و 8 بپردازیم.

بوش یک برند آلمانی است که در سال 1886 توسط روبرت بوش راه‌اندازی شد. این شرکت در زمینه فناوری فعالیت داشته و عمده محصولات خانگی را تولید می‌کند. این برند در بین لوازم خانگی برای ما ایرانیان محبوبیت بالایی داشته و حتی‌الامکان سعی می‌کنیم که اگر قرار به خرید محصولی داریم این برند را در اولویت قرار دهیم.

یکی از تولیدات این برند که بیش از هر چیز توجهات خاصی را به خود جلب کرده است دستگاه‌های ماشین ظرفشویی آن است که دارای قابلیت‌های متنوعی است. از برنامه‌ریزی شست و شو در چند حالت گرفته تا قابلیت‌های اختصاصی حفاظتی و انواع سنسورهای تشخیص دهنده. حال بیایید نگاهی به برخی از محصولات این برند آلمانی داشته باشیم.

ماشین ظرفشویی بوش SMS50D08GC

ظرفشویی بوش مدل SMS50D08GC - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

دستگاه ظرفشویی بوش BOSCH مدل SMS50D08GC با رده انرژی +A از محصولات بادوام و خوش‌ساخت کمپانی به نام «بوش» است. ظرفیت این مدل 12 نفره بوده و حجم زیادی از ظروف را تنها با 9.9 لیتر آب شستشو می نماید. دو سبد از جنس استیل ضد زنگ مناسب برای قرار گیری بشقاب و قابلمه با ارتفاع متوسط و یک محفظه برای قرار گیری قاشق و چنگال تعبیه شده است.

ماشین ظرفشویی SMS50D08GC بر روی پنل خود دارای نمایشگر و یک ولوم چرخشی برای تنظیم برنامه شستشو میباشد. برنامه های شستشوی دستگاه شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع و پیش شستشو میباشد. برای شستشوی ظروف کثیف و چرب بهتر است ابتدا از برنامه پیش شستشو استفاده نمایید.

ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW10M

ظرفشویی بوش مدل SMS46MW10M - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

دستگاه ظرفشویی بوش مدل SMS46MW10M با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا 13 نفر کارآمد است. صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها نیز بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود.

برنامه‌های شستشوی متنوع مدل SMS46MW10M برای تمیز کردن انواع ظروف کاربرد دارد. این ظرفشویی مجهز به 6 برنامه شستشو می باشد که این برنامه ها شامل شستشوی قوی 70 درجه سانتیگراد، خودکار 65-45 درجه سانتیگراد، اقتصادی 50 درجه سانتیگراد، شستشوی شبانه یا آرام 50 درجه سانتیگراد، شستشوی ظروف شیشه ای 40 درجه سانتیگراد، شستشوی سریع 65 درجه سانتیگراد، شستشوی سریع 45 درجه سانتیگراد می باشد.

این دستگاه همچنین مجهز به 3 گزینه ویژه شامل شستشوی بهداشتی، سرعت متغیر و خشک کن اضافی می باشد. با انتخاب عملکرد سرعت متغیر زمان برنامه شستشو تا 50 درصد کاهش می یابد؛ بدون آن که تأثیر عملکرد شستشو کاهش یابد. درصورتی‌ که نمک یا مایع جلا دهنده کاهش یابد با نشانگر LED به کاربر اطلاع داده می‌شود. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است.

طبقه‌ پایینی بشقاب و سینی و ظروف حجیم، طبقه‌ میانی برای لیوان و فنجان و طبقه‌ بالایی برای قرارگیری قاشق و چنگال و… است. صفحه‌نمایش این محصول کیفیت بالایی دارد و با اندازه‌ی باریک خود ظاهر دستگاه را بهبود بخشیده است. وجود قفل ایمنی کودک، مانع روشن‌شدن و تولید خطر برای کودکان کنجکاو می‌شود.

ماشین ظرف‌شویی بوش SMS50E92GC

ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرف‌شویی بوش SMS46MW03E

ظرفشویی بوش مدل SMS46MW03E - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS46MW03E دستگاهی بسیار کاربردی و باکیفیت است که توسط این شرکت معتبر تولید و عرضه شده است. خانه‌ها و به طبعیت آنها آشپزخانه‌ها روز به روز مدرن‌تر شده و طراحی آنها نیاز به وسایل با کیفیت و زیبا هم دارد. بسیاری از دکوراتورها و مشتریانشان نمی‌خواهند ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی به صورت مخفی و توکار استفاده شوند.

استفاده از دستگاه‌های توکار نیازمند طراحی دقیق و گاهی تغییر کابینت‌ها و اندازه‌های آن‌هاست و هرکسی حاضر نیست چنین کاری انجام دهد. پس ماشین‌های لباسشویی مبله بهترین انتخاب است و بدون تغییر و دستکاری قسمتی از آشپزخانه و بدون نیاز به هزینه‌ی اضافه این دستگاه‌ها را خرید.

ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS46MW03E ظرفیتی برای قرارگیری ظروف 14 نفر را دارد و در واقع برای استفاده روزانه‌ی یک خانواده با جمعیت متوسط تا زیاد کافی است و می‌تواند شست‌و‌شوی ظروف یک مهمانی را هم انجام دهد. بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز و پیشرفته در محصولات بوش باعث شده تا این دستگاه در رده‌ی مصرف انرژی ++A قرار گیرد و به اقتصاد خانواده نیز کمک کند.

ماشین ظرفشویی 14 نفره‌‌ی بوش مدل SMS46MW03E یک طبقه‌ی کشویی دارد. این طبقه یک مکان مناسب برای قاشق چنگال و ظروف کوچک است. بنابراین در هنگام بارگذاری و پرکردن ماشین ظرفشویی انعطاف لازم را دارد و فضای بیشتری در وان شستشو در اختیار دارید. موتور EcoSilence Drive این ماشین ظرفشویی با صدای 44 دسی‌بل اصلا آزاردهنده نخواهد بود. برنامه‌های متنوع شست‌و‌شو (6+3 برنامه) به کمک کاربر آمده تا بهترین انتخاب را برای ظروف مختلف داشته باشد.

این دستگاه، سیستم محافظ ظروف شیشه‌ای هم دارد. موتور BLCD برای پمپ تخلیه و گرما باعث افزایش راندمان دستگاه شده است و به‌همراه آن سیستم AquaStop که شامل یک لوله‌ی‌ ورودی دوجداره‌ی مخصوص، یک شیر اطمینان و یک کفه با سوئیچ شناور است که محافظت 100 درصدی را در برابر نشت آب ارائه می‌کند.

سیستم صرفه‌جویی مصرف آب باعث کارکرد بهینه‌ی دستگاه می‌شود. سیستم تنظیم آغاز شستشو از 1 تا 24 ساعت امکان زمانبندی شروع را هم در این مدل ایجاد می‌کند. بوش تولید و عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی با کیفیت است و در تمام جهان شناخته شده است. لوازم برقی این شرکت سال‌هاست در خانه‌های مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و رضایت آنها را تامین می‌کند.

ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI02M

ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI02M - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرف‌شویی مدل «SMS88TI02M» از دستگاه‌های هوشمند و پیشرفته‌ی سری 8 شرکت «بوش» است. ظرفیت این مدل 14 نفره و مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. بوش با در نظر گرفتن 8 برنامه‌ی شست‌وشو در این مدل، دست کاربر را در نظافت ظروف به شیوه‌ی دلخواه باز گذاشته است.

این ظرفشویی از کلاس مصرف انرژی A+++ بهره‌مند است. در زمان شست‌وشو صدای دستگاه از 44 دسی‌بل بیشتر نمی‌شود. موتور پرقدرت ظرف‌شویی دوام بالایی دارد. برخورداری از سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) و قابلیت تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) از دیگر مزایای این ظرف‌شویی است. میزان آب مصرفی این مدل به طور میانگین 9.5 لیتر است.

به طور کلی استفاده از ماشین ظرف‌شویی نسبت به شست‌وشوی دستی بهینه‌تر است و به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک شایان توجهی می‌کند. از دیگر مزایای این ظرفشویی می‌توان به سیستم ضد نشت آب، سیستم آب هیدرولیک و فناوری زئولیت مختص بوش اشاره کرد. قابلیت تنظیم زمان شست‌وشو با تاخیر 1 تا 24ساعته از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل است.

ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS68TW06E

ظرفشویی بوش مدل SMS68TW06E - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS68TW06E شرکت بوش این بار هم از سری 6 ظرفشویی بوش مدلی با قابلیت Home Connect را به بازار عرضه کرده است. با داشتن این قابلیت ظرفشویی‌های بوش نیز امکان کنترل از راه دور به وسیله WiFi برایشان فراهم شده است و برای افرادی که می‌خواهند لوازم خانه خود را همگام با تکنولوژی‌های روز تجهیز نمایند بسیار مناسب خواهد بود.

ظرفشویی بوش SMS68TW06E دارای گنجایش 14 نفره بوده و در کشور آلمان ساخته شده است. این دستگاه جزو ظرفشویی‌های سه سبد بوش بوده که با ظرفیت و طبقات اختصاص یافته به آن برای اکثر خانواده‌های با جمعیت کم یا زیاد مناسب خواهد بود و به راحتی مهمانی‌های شما را آسان می‌کند چرا که با قرار دادن ظروف مهمانی و تکمیل ظرفیت دستگاه به یکباره کلیه ظروف شما را شسته و از صرف زمان بسیار برای شستن آنها شما را آسوده می‌کند.

این ظرفشویی بوش جز سری 6هایی است که دارای خشک کن از نوع زئولیت بوده این قابلیت که در جای خود مفصل به آن پرداخته خواهد شد کار خشک کردن ظروف را بدون هیچ عیب و نقصی به انجام می‌رساند. مصرف آب و انرژی این دستگاه لازم است بدانید که این ظرفشویی در شستشوی ظرف‌ها از 9.5 لیتر آب استفاده می‌کند. این مقدار مصرف آب در سال 2660 خواهد شد البته در طی 280 مرتبه شستشوی استاندار این میزان در سال مصرف می‌گردد.

علاوه بر این، کلاس انرژی این دستگاه +++A بوده که در طی 280 بار استفاده استاندارد از آن در مجموع 237kwh از انرژی برق در طول یک سال استفاده می‌نماید. برنامه‌های شستشوی ظرفشویی بوش SMS68TW06E مهندسان و طراحان خبره بوش برای امکان استفاده از این دستگاه در موقعیت‌های مختلف برنامه‌های شستشوی متنوعی را بر روی آن قرار دادند تا با توجه به نیاز و موقعیت خود یک برنامه را انتخاب نمایید. ظرفشویی بوش SMS68TW06E نیز دارای برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه ویژه شستشو است. برنامه‌های ویژه به تنهایی قادر به شستشوی ظرف‌ها نبوده و می‌بایست به برنامه اصلی شستشو اضافه شوند درواقع نوعی برنامه کمکی به حساب می‌آیند که در مواقع لزوم از آنها استفاده شود.

این ظرفشویی 14 نفره بوش دارای ویژگی Super Silence است و در حین عملکرد تنها 42 دسی بل صدا تولید می‌کند که این میزان صدای ناچیز امکان استفاده از دستگاه را برای هر زمان در روز یا شب برای شما فراهم می‌آورد تا بدون ایجاد صدای آزار دهنده ظروف خود را بشویید.

ماشین ظرف‌شویی بوش SMS46MW01B

ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01B - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرف‌شویی مدل «SMS46MW01B» یکی از محصولات مبله‌ی کارآمد و خوش‌ساخت «بوش» است. این دستگاه با ظرفیت 14 نفره تولید شده است و سبدهای بزرگ و جادار آن فضای مناسب برای قرارگیری انواع بشقاب، کاسه، دیس، لیوان و قاشق و چنگال را فراهم کرده‌اند. دستگاه SMS46MW01B از شش برنامه‌ی شست‌وشو بهره‌مند است که شامل برنامه‌های شست‌وشوی قوی 60 درجه، شست‌وشوی خودکار 60-46 درجه، شست‌وشوی شبانه 50 درجه، شست‌وشوی اقتصادی 50 درجه، شست‌وشوی سریع 45 درجه و شست‌وشوی ظروف شیشه ای 40 درجه می‌شود.

با استفاده از برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌‌شود. گفتنی است این مدل از کلاس مصرف انرژی A++ بهره‌مند است و از نظر مصرف انرژی بهینه است. دستگاه SMS46MW01B بوش موتور BLDC با کارکرد بسیار کم‌صدا دارد و صدای آن از 46 دسی‌بل تجاوز نمی‌کند.

دوام بالای موتور و طول عمر زیاد آن به کیفیت عملکرد دستگاه افزوده است. برخورداری از سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) و قابلیت تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) از دیگر مزایای این ظرف‌شویی است. به علاوه سیستم محافظت از ظروف شیشه‌ای هم برای این مدل در نظر گرفته شده است.

به طور کلی استفاده از ماشین ظرف‌شویی نسبت به شست‌وشوی دستی بهینه‌تر است و به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک شایان توجهی می‌کند. میزان آب مصرفی این مدل به طور میانگین 9.5 لیتر است. گفتنی است علاوه بر برنامه‌های اصلی شست‌وشو، برنامه‌های ویژه‌ی شست‌وشوی سریع VarioSpeed، شست‌وشوی قوی و شست‌وشوی نصف ظرفیت هم در این مدل وجود دارد.

ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS67TI02B

ظرفشویی سری 6 بوش مدل SMS67TI02B - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرف‌شویی «بوش» مدل «SMS67TI02B» از محصولات باکیفیت و کم‌مصرف بوش است که با ظرفیت 14نفره و سیستم شست‌وشوی پیشرفته عرضه شده است. صفحه کنترل این دستگاه از نوع لمسی است و قفل کودک روی آن وجود دارد. نشانگر مخصوصی برای نمایش زمان تعویض نمک و مواد جلادهنده تعبیه شده تا کاربر از نیازهای دستگاه باخبر باشد.

همچنین وقتی ظرف‌ها را برای شست‌وشو داخل دستگاه می‌گذاریم و برنامه‌ای را تنظیم می‌کنیم، دستگاه زمان باقی‌مانده و روند برنامه را نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای پنج برنامه‌ی شست‌وشو است که کاربر می‌تواند باتوجه به میزان ظرف‌ها، میزان کثیفی آن‌ها و زمان موجود از آن‌ها استفاده کند.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان شست‌وشوی قوی 70 درجه، شست‌وشوی خودکار 45-65 درجه، شست‌وشوی اقتصادی 50 درجه و شست‌وشوی سریع اشاره کرد. به‌علاوه برنامه‌های ویژه‌ی شست‌وشوی سریع VarioSpeed، شست‌وشوی نصف ظرفیت و خشک‌کن اضافه برای این مدل در نظر گرفته شده است. سیستم زئولیت به خشک‌شدن بهتر ظروف کمک می‌کند.

قابلیت شست‌وشوی با تاخیر، سیستم ضد نشت آب و حالت شست‌وشوی اولیه از دیگر قابلیت‌های کاربردی ظرف‌شویی SMS67TI02B محسوب می‌شوند. از قابلیت‌های این مدل می‌توان به سنسور تشخیص میزان آب لازم اشاره کرد. به‌این‌ترتیب مصرف آب دستگاه به حداقل رسیده است. موتور این ماشین ظرف‌شویی با وجود قدرت بالایی که دارد بسیار ساکت است و عمر طولانی دارد.

ماشین ظرف‌شویی بوش SMS45II01B

ظرفشویی بوش مدل SMS45II01B - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS68TW02B

ظرفشویی سری 6 بوش مدل SMS68TW02B - خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها

ماشین ظرف‌شویی «بوش» مدل «SMS68TW02B» از ماشین ظرف‌شویی‌های باکیفیت‌ و کارآمد تولیدشده است. این ماشین ظرف‌شویی مبله با بدنه‌ای به رنگ سفید، زیبایی بسیاری در آشپزخانه پدید می‌آورد. ظرف‌شویی بوش مدل SMS68TW02B، برای شست‌وشوی مقدار زیادی ظرف، گنجایش دارد و برای یک میهمانی 14 نفره کافی است.

استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است.

طبقه‌ی پایینی را برای بشقاب و سینی و ظروف حجیم، طبقه‌ی میانی را برای لیوان و فنجان و طبقه‌ی بالایی را برای قرارگیری قاشق و چنگال و… در نظر گرفته‌اند. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از برنامه‌های شست‌وشوی ازپیش‌تعیین‌شده، قطعا رضایت مصرف‌کننده را تأمین می‌کند. صفحه‌نمایش این محصول، کیفیت بالایی دارد و با اندازه‌ی باریک خود، ظاهر دستگاه را بهبود بخشیده است.

سیستم‌های مختلف کنترلی در نظر گرفته شده برای این مدل، باعث افزایش کارایی و کاهش هدررفت انرژی شده است. صدای تولیدشده توسط دستگاه، حین فعالیت بسیار ناچیز است و اصلا آزاردهنده نیست. میزان صدا در حالت حداکثری 40 دسی‌بل است. سبد ظرفشویی قابلیت تنظیم ارتفاع را برحسب اندازه‌ی ظروف دارد.

دسته بندی راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

0 پاسخ به “خرید ماشین ظرفشویی بوش در 10 مدل از بهترین سری‌ها”

  1. پیشنهاد می‌کنم برای خرید ماشین ظرفشویی بوش دقت کافی داشته باشید. بوش یکی از برندهای معتبر و محبوب در این صنعت است و ماشین ظرفشویی‌های آن عملکرد عالی و قابل اعتمادی دارند. قیمت خرید آن را با سایر برندها مقایسه نمایید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرامی مرزکالا
پشتیبانی آنلاین مرزکالا
ارسال پیام از طریق واتساپ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت